جمهوری آذربایجان بخشی از نیاز‌هایش را از صنایع دفاع ایران تهیه می‌کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری آذربایجان بخشی از نیاز‌هایش را از صنایع دفاعی ایران تهیه می‌کند و با کالاهای تولیدی ایران آشنا شده است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر بسیجی دکتر "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه دیدار با وزیر دفاع آذربایجان که صبح امروز صورت گرفت، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در سیاست‌های کلی امور خارجی خود ارتباط و روابط دوستانه و همه‌جانبه با کشورهای مسلمان و همسایه را در اولویت قرار داده است و خوشبختانه آقای رئیس‌جمهور در دیداری که در حاشیه یکی از کنفرانس‌های خارج از کشور داشت جناب الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان را به ایران دعوت کرد و او نیز متقابلا آقای روحانی را به کشورش دعوت کرد.

وی افزود: لذا فرصت بسیار مناسبی شد تا بخش‌های کشور نیز ارتباطشان را سریعا بهبود بخشند. ما روابط دوستانه و عمیقی را از زمان مرحوم حیدر علی‌اف با جمهوری آذربایجان داشتیم و اقدامات زیادی را در جهت تصویب و استحکام آنجا انجام دادیم.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: طی ۱۰ سال گذشته وزرای دفاع ایران و آذربایجان دیدارهای متعددی داشته‌اند و برنامه‌های همکاری داشته‌ایم. جمهوری آذربایجان بخشی از نیاز‌هایش را از صنایع دفاعی ایران تهیه می‌کند.

فیروزآبادی با اشاره به دیدار امروزش با وزیر دفاع آذربایجان گفت: در این دیدار بر گسترش روابط و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای برقراری روابط آموزشی، دیدارهای دوستانه و همین طور اقدامات فنی و خدماتی که موجب تأمین سلاح‌های بیشتر برای جمهوری آذربایجان می‌شود، تأکید کرده‌ایم.

وی ادامه داد: البته نمایشگاهی از امکانات صنایع دفاعی ایران ترتیب داده شد و وزیر دفاع آذربایجان و هیأت همراه از آن بازدید کردند و با تولیدات ایران و کالاهایی که نیاز دارند آشنا شدند. همچنین دیداری با وزیر دفاع ایران داشتند و به تفاهمات خوبی رسیدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا ستاد کل نیروهای مسلح به آقایان اعلام کرده که با آغوش باز با برادران همسایه و مسلمان و هم مذهب همکاری می‌کند و دوستی و روابطمان را برای آسایش و رفاه دو کشور اعلام می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا