با خلق حماسه اقتصادي،حماسه سياسي مردم تكميل مي­شود.
با خلق حماسه اقتصادي، حماسه سياسي مردم تكميل مي­شود

حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: پس از خلق حماسه سياسي، مسئولين و مردم مي­توانند با خلق حماسه­اي ديگر درعرصه اقتصادي، حماسه آفريني ملت سرافراز ايران اسلامي را تكميل كنند.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش درجمع فرماندهان و كاركنان منطقه دوم نيروي دريايي ولايت - جاسك با اشاره به خلق حماسه با شكوه و تاريخي ملت سرافراز ايران اسلامي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، اظهار داشت: دشمنان با تبليغات وسيع خود سعي در كم رنگ جلوه دادن حضور مردم داشتند اما خوشبختانه ملت استكبار ستيز ايران با حضور حداكثري در پاي صندوق­هاي رأي و برگزاري انتخاباتي آرام، تدابير مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص حماسه سياسي را محقق كردند و ما اين پيروزي را هم به ملت و هم به رئيس جمهور منتخب تبريك مي­گوييم.

نماينده ولي فقيه در ارتش در ادامه با اشاره به حادثه 6 تير1360، سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبري در مسجد ابوذر تهران، خاطر نشان كرد: اين تفضل الهي بود كه ايشان علي­رغم اين توطئه، براي انقلاب حفظ شوند و سكاندار شايسته هدايت كشتي انقلاب اسلامي در اقيانوس متلاطم استكبار جهاني باشند. بعد از ارتحال امام (ره)، نيز رهبري جامعه اسلامي را بر عهده بگيرند و با گذشت 35 سال از پيروزي انقلاب، هنوز انقلاب اسلامي ايران با همان صلابت برقرار است.

وي درپايان با بيان اين­كه درميان كاركنان ارتش، معنويت و اخلاق به معناي واقعي كلمه رعايت مي­شود، اظهارداشت: امسال بيش از هفت هزار نفر از دانشجويان، كاركنان ارتش و خانواده­هاي آنان در مراسم معنوي اعتكاف حضور داشتند.

گفتني است رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه حضور خود در منطقه دوم نيروي دريايي ولايت - جاسك، ضمن بازديد از اماكن فرهنگي و طرح­هاي عمراني در حال احداث اين منطقه، از نزديك در جريان روند پيشرفت فعاليت­هاي انجام شده قرار گرفت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا