ارتش کانون دفاع از ولایت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: احساس می کنم کانون دفاع از ولایت، ارتش است و در آن غیور مردان بی ادعا فراوانی وجود دارند.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام شهاب مرادی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در همایش مردمی شهید صیاد شیرازی که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به شخصیت این شهید گفت:وقتی انسان به تصویر شهید سپهبد صیاد شیرازی نگاه می کند، متوجه چرایی اعتماد امام (ره) به ارتش می شود.

وی با اشاره به وضعیت ارتش در سالهای ابتدایی انقلاب، افزود: خیلی خوب است جوانها بدانند فضای عمومی ارتش در سالهای ابتدایی انقلاب چه بود و چرا در فضایی که سخن از انحلال ارتش بود، امام راحل به ارتش اعتماد کردند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  با بیان اینکه جنگ تحمیلی معرکه ای بود که ارتش در آن امتحان داد و از آن سرافراز بیرون آمد، تصریح کرد: بدنه ارتش در دوران نزدیک به انقلاب، فضای مومنانه و پرامید بود و بنده به دلیل حضور درفضای عمومی ارتش احساس می کنم کانون دفاع از ولایت، ارتش است و در آن غیور مردان بی ادعا فراوانی وجود دارند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: شاید کسی نداد که در محله زندگی او یک امیر بازنشسته زندگی می کند و قطعا اگر حادثه ای همچون جنگ تحمیلی برای این کشور دوباره اتفاق بیفتد، باید سراغ آنها را در جبهه های جنگ گرفت.

وی با اشاره به یک نگرانی عمومی در مورد شهدای دفاع مقدس گفت: خطر بزرگ در این زمینه این است که سند این شهدا به  اسم  سرباز، همرزم یا افرادی دیگری بخورد که دفاع مقدس را درک نکرده اند.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد:در این شرایط نسل های بعدی ما می گویند ما ارتباطی با دفاع مقدس نداریم به همین دلیل است که یاد امثال شهید صیاد شیرازی باید زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به جایگاه والدین شهدا، اظهار داشت:خانواده شهدا سرمایه های بزرگ معنوی ما هستند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا