ارتقاي توان رزمي نيروي دريايي بايد متناسب با تهديدها باشد

به گزارش روابط عمومي ارتش به نقل از نيروي دريايي، امير دريادار حبيب الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش اظهار داشت: آگاه­ترين و مسلط­ترين سامانه­ها براي مشخص كردن تغييرات در نيروهاي مسلح، خود اين نيروها هستند كه تغييرات را در سطح جهان مي­بينند.

وي در ادامه افزود: ما در نيروهاي مسلح بايد متناسب با تهديد، آموزش ببينيم، ساماندهي كنيم، رزمايش انجام دهيم و تجهيزات فراهم كنيم كه در همين راستا تغييرات ساير كشورها را كاملاً رصد مي­كنيم.

امير دريادار سياري تغييرات در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را كاملاً مشهود خواند و گفت: نيرو­هاي مسلح ما به خاطر اين­كه خط، سر فصل­ها و جهت­گيري­هاي خود را از فرمانده معظم كل قوا مي­گيرند و در خصوص ارتباط با همه مسائل، آگاه­تر و بهتر از معظم­له كسي نيست، بنابراين مسير صحيح را طي مي­كنند و به همين علت شاهد تغييرات مثبت و ارتقاي سطوح نيروهاي مسلح در تمامي جوانب هستيم.

وي خطاب به نخبگان نيروي دريايي تصريح كرد: امروز، در حال سپري كردن دوراني هستيم كه بايستي سطح هوشياري و توانمندي­هاي­مان را متناسب با تهديدهاي روز افزايش دهيم تا متناسب با سند چشم­انداز در سال 1404 به نقطه مطلوب رسيده و كشورمان در تمامي زمينه­ها حرف اول را بزند.

فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري در خصوص حماسه اقتصادي گفت: وظيفه همه است كه به دولت كمك كنند و با صرفه­جويي و مد نظر قرار دادن شاخصه­هاي مهم نظير تعمير و نگهداري تجهيزات، اماكن، نيروي انساني و استفاده بهينه از امكانات در اين حماسه اقتصادي شركت كنيم.

 وي در پايان خاطر نشان كرد: ما در نيروي دريايي با توجه به تغيير در حوزه مأموريت و راهبردي شدن آن، كاملاً در ريل چشم­انداز سال 1404 قرار گرفته­ايم و با قدرت به سمت اهدافمان پيش مي­رويم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا