جدیدترین دستاوردهای ارتش در شمال شرق کشور رونمایی می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش:: فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور گفت: همزمان با روز ارتش و برگزاری رژه یگان‌های پیاده و موتوری ارتش از جدیدترین دستاوردهای ارتش رونمایی می‌شود.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر جهانشاهی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارتش نظامی آجا در شمال شرق کشور اظهار کرد: ارتش با استفاده از کارکنان خلاق و مبتکر و بهره‌مندی از نخبگان دانشگاهی طرح‌های زیادی را هر ساله به مرحله تولید می‌رساند که از این جمله می‌توان به آخرین مدل تانک ذوالفقار، تانک صمصام، خودرو ذوالجناح و نخستین خودرو تاکتیکی کشور، سلاح تک تیرانداز، خودرو فوق سبک تاکتیکی رنجر، خودرو دو و نیم تنی تاکتیکی نینوا، شبیه‌سازهای هوانیروز اشاره کرد.

وی افزود: در حوزه پدافند هوایی سامانه موشکی شاهین و مرصاد در سال گذشته رونمایی شد. سامانه موشکی یا زهرا، رادار پدافندی ثامن و مطلع، رادار بومی ارتفاع که کل آسمان کشور را پوشش می‌دهد و سامانه موشکی ارتفاع به بهره‌برداری رسیده است.

امیر جهانشاهی خاطرنشان کرد: شبیه‌سازهای پروازهای هواپیماهای موجود در نیروی هوایی، و خودکفایی در صنعت قطعه‌سازی و خط تولید هواپیمای دو کابین صاعقه از دیگر دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: از آنجا که حفظ تمامیت ارضی کشور با ارتش است در محورهای تهدید شمال شرق کشور یگان‌های پهباد فعال هستند و جنگنده‌های ما به صورت هفته‌ای این مناطق را رصد و پایش می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارتش نظامی آجا در شمال شرق کشور با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه ارتش جزئی از مردم و بازوی توانمند دولت است، افزود: ارتش با پیمان خونی که با مردم و رهبری بسته است به عنوان نیروی پا به رکاب ولایت برای دفاع از اسلام، قرآن و کشور تمام قد ایستاده است.


کلید واژه‌ها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا