شهید صیاد شیرازی یکی از الگوهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاکی، رشادت و اعتقاد صیاد به ولایت، برخاسته از باورهای دینی او بود.

"سردار محمد رویانیان" رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اینکه "شهید علی صیاد‌شیرازی" جاودانه است، اظهار کرد: این شهید والامقام تا ابد در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواهد بود.

سردار رویانیان در ادامه اذعان کرد: صیاد در زمین شهرت بسیار زیادی دارد، اما در آسمان‌ها به خاطر جهادی که در راه خدا داشته است مراتب بالاتری خواهد داشت.

رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، شهید صیاد را مظهر صدق در راه خدا دانست و گفت: شهید صیاد ‌شیرازی مظهر سادگی، جهاد، ایثار و از خودگذشتگی بود.

وی این شخصیت برجسته را ذوب شده در ولایت خواند و گفت: صیاد انسان وارسته‌ای بود که همه وجود خود را ذوب در ولایت کرده بود و باید ایشان را سردار ولایت نامید.

سردار رویانیان تصریح کرد: درجات معنوی شهید صیاد به دلیل اخلاص و صداقتش بود؛ وی با مبارزه با نفس به بالاترین درجات معنوی رسیده بود.

رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح بارزترین خصلت شهید صیاد را ولایتمداری او دانست و گفت: پاکی، رشادت و اعتقاد صیاد به ولایت از باورهای دینی او برخاسته بود.

وی در ادامه اذعان کرد: بندگی خدا و با ولایت بودن صیاد را به این مقام رساند.

سردار رویانیان شهید صیاد شیرازی را از علائم فرهنگی کشور عنوان کرد و  گفت: صیاد یکی از علائم فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و پرچم فرهنگی نظام است.

رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: شهدا قبل از اینکه به عنوان یک چهره نظامی مطرح شوند پرچمداران نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صیاد شیرازی مرد فرهنگ و عمل بود و اگر امروز در بین ما حضور داشت همانند سایر سربازان مقام معظم رهبری، امروز در رابطه با فرهنگ، مسیر مدیریت جهادی کشور، تحکیم مبانی فرهنگی و اقتصادی به کاری جهادی می‌پرداخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا