پشتیبانی‌های بی دریغ مقام معظم رهبری مایه قوت قلب ارتش است/ پاکسازی 99 درصد از مناطق آلوده به مین

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پاکسازی نزاجا گفت: تا به امروز بالغ بر 99 درصد از مناطق آلوده به مین پاکسازی شده و کشاورزی در این مناطق رونق پیدا کرده است. ان‌شاءالله تا پایان سال 93 دیگر منطقه آلوده‌ای در کشور وجود نخواهد داشت.

امیر سرتیپ دوم "میسر ارجمندی" فرمانده قرارگاه پاکسازی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به فعالیت‌های گسترده ارتش در نظام اسلامی اظهار کرد: افسران و نیروهای زیادی از ارتش چه قبل و چه پس از پیروزی انقلاب با نظام اسلامی همکاری گسترده‌ای داشتند.

وی افزود: روز 19 بهمن 1357 بود که با حضور همافران نیروی هوایی در بیت حضرت امام( ره) و بیعت با ایشان، کمر نظام شاهنشاهی شکست. پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمزمه‌هایی مبنی بر این که ارتش باید منحل شود و نباید به ارتش اطمینان کرد شنیده می‌شد، اما امام راحل با درایت خود و با توجه به شناختی که از ارتش داشتند با همه این موارد مخالفت کردند و روز 29 فروردین را با پیام تاریخی خود روز ارتش نامیدند؛ این باعث افتخار ماست که امام(ره) با این فرمان تاریخی خود دلگرمی خاصی به ما نظامیان دادند.

فرمانده قرارگاه پاکسازی نزاجا با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به ارتش اذعان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری فعالیت‌های افراد ضد انقلاب‌ها و منافقین، مقام معظم رهبری در آن دوران رئیس جمهور و عضو عالی دفاع بودند و از نزدیک با ارتش ارتباط داشتند؛ ایشان بارها از همکاری ارتش در سرکوب کردن منافقین و همکاری با نظام صحبت فرموده‌اند و پشتیبانی بی دریغ مقام معظم رهبری قوت قلب تمامی نیروهای مسلح و به ویژه ارتش است.

امیر ارجمندی به میزان آمادگی ارتش اشاره و تصریح کرد: ارتش در قبل از انقلاب صد درصد وابسته به مستشاران بیگانگان بود که حتی برای کوچکترین کارها هم باید از بیگانگان تاییدیه گرفته می‌شد، اما بعد از انقلاب وابستگی‌ها به طور کامل قطع شد و خدا را شکر امروز ارتش با هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری در مرحله‌ای قرار دارد که به جرات می‌توان گفت در کلیه تجهیزات نظامی خودکفا شده و اگر امروز ابرقدرت‌ها این اجازه را به خود نمی‌دهند که به این آب و خاک تعدی کنند به دلیل اقتدار امروز نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه پاکسازی نزاجا در خصوص مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: مذاکرکنندگان کشورمان باید به عنوان یک سرباز گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و عزت و اقتدار مردم ایران را در این مذاکرات حفظ و منویات مقام معظم رهبری را در مذاکراتشان پیاده کنند.

امیر ارجمندی با اشاره به میزان اشراف اطلاعاتی ارتش در خصوص دشمنان فرامنطقه‌ای خاطرنشان کرد: خدا را شکر در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است. به خصوص در مرزهای شمال، جنوب، غرب و شرق اشراف اطلاعاتی به طور کامل حاکم است و تمام حرکات دشمن چه در منطقه و چه در خارج از منطقه رصد می شود که این یک نقطه قوت برای ماست و دشمن هم این را به خوبی حس کرده و می‌داند.

فرمانده قرارگاه پاکسازی نیروی زمینی ارتش در بخشی از سخنان خود با اشاره به یاوه‌گویی‌های دشمن تاکید کرد: تجربه 8 سال دفاع مقدس و آمادگی بعد از جنگ تحمیلی باعث شده که امروزه در هر نقطه‌ای از جهان حرف خود را با اقتدار عنوان کنیم و این حاصل نمی شود مگر با آمادگی صد درصد نیروهای مسلح کشور.

امیر ارجمندی در خصوص فعالیت های قرارگاه پاکسازی نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: این قرارگاه به عنوان جزئی از نیروهای مسلح کشور بعد از پذیرش قطعنامه یکی از اقدامات مهمی را که جزء ماموریت‌های اصلی خود قرار داد پاکسازی مناطق آلوده بود.

وی در پایان گفت: بالغ بر 4 میلیون و دویست هزار هکتار اراضی مرزی ما آلوده بود؛ پاکسازی مناطقی چون آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان که دغدغه ما بود اما خدا را شکر تا به امروز بالغ بر 99 درصد از این مناطق آلوده پاکسازی شده و کشاورزی در این مناطق رونق پیدا کرده است. ان‌شاءالله تا پایان سال 93 دیگر منطقه آلوده‌ای در کشور وجود نخواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا