شهید صیاد از معجزه‌های دفاع مقدس بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اعجاز شهید صیاد شیرازی در دفاع مقدس، گفت: بسیجیان، پاسداران و ارتشی‌ها در 8 سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و سپهبد صیادشیرازی یکی از همین معجزات بود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید سپهبد "علی صیاد شیرازی" در دانشکده افسری امام علی (ع) با حضور امیر "پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام "آل هاشم" رئیس عقیدتی سیاسی آجا، حجت الاسلام "وفا" رئیس عقیدتی نزاجا، همرزمان عالیرتبه شهید صیاد شیرازی و خانواده ایشان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در حال برگزاری است.

در ابتدای این مراسم از تندیس مقام شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی توسط امیر پوردستان رونمایی شد.

در ادامه، فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: ثمره یک روح بزرگ است که انسان دیگران را بر خود ترجیح می دهد و می تواند در مقابل گلوله های دشمن سینه خود را سپر کند و بدون هیچ توقعی از نظام و خاکش دفاع کند؛ شهید صیاد شیرازی برای چنین روحی بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: وقتی شهید صیاد فرمانده من بودند در تمام لحظات کار، عملیات ها و جلسات بدون هیچ وقفه ای فقط به فعالیت می پرداختند و تنها زمانی که در ماشینشان بودند استراحت می کردند.

وی اذعان کرد: شهید صیاد شیرازی یکی از معجزات انقلاب اسلامی است، معجزه ای از جنس خرقِ عادت که در هرکجا وارد شد تأثیرگذار بود.

امیر پوردستان با اشاره به فعالیت های شهید صیاد در طول 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در 8 سال دفاع مقدس بسیجیان، پاسداران و ارتشی‌ها معجزاتی کردند که نمونه آن ها را تاکنون در هیچ کجا ندیده ایم و شهید صیاد شیرازی یکی از همین معجزات دفاع مقدس بود.

وی در خصوص مدیریت خلّاقانه شهید صیادشیرازی، تصریح کرد: وقتی شهید صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی ارتش از باقی فرماندهان حاضر درجه کمتری داشت، با نبوغ خاص خود در مدیریت جنگ و عملیات ها کانون توجهات را معطوف خود نمود و تمام کسانی را که فکر نمی کردند افسر جوانی چون شهید صیّاد بتواند فرماندهی نیروی زمینی ارتش را به خوبی مدیریت کند، متعجب کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان به خاطراتی از مدیریت جهادی شهید صیّاد در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: شهید صیّاد توانست شبانه با نبوغ و مدیریت جهادی خود فرماندهان را قانع کند که در عملیات شرکت کنند و این نشان دهنده مدیریت بلامنازع شهید بزرگوار بود. امید است که ما نیز بتوانیم رهرو ایشان باشیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا