برگزاری رزمایش ویژه پدافند هوایی در سال جاری/ افزایش سایت‌های پدافند هوایی در نقاط حساس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: برای سال 93 رزمایشی خاص در نظر گرفته شده است که مشابه هیچ‌کدام از رزمایش‌های برگزار شده پدافند هوایی تاکنون نیست و ان‌شاءالله نتایج خوبی برای مجموعه ارکان دفاع هوایی کشور در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به عملکرد این قرارگاه در سال 92 اظهار کرد: در سال 92 پیشرفت‌های خوبی هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمّی در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی داشتیم و با فرمان و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سایت‌های متعددی در مناطق حساس و استراتژیک به مجموعه پدافندی کشور افزوده شد.

وی گفت: در طول سال گذشته در حوزه ارتقاء توان رزم و طراحی و تولید و گسترش انواع سامانه‌های راداری پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی در مجموعه پدافند حاصل شد که ورود سامانه راداری آرش، سامانه راداری دهم شهریور و رادار مراقب از جمله این دست‌آوردها بود.

امیر اسماعیلی همچنین با اشاره به پروژه موشکی تلاش، سامانه موشکی مرصاد 2 و موشک‌های ارتفاع متوسط شلمچه تأکید کرد: با تلاش متخصصان صنایع  دفاعی کشور و همت کارکنان قرارگاه پدافند هوایی هم‌اکنون این قرارگاه از توانایی خوبی در تمامی سطوح  برخوردار است.

فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در پایان گفت: برای سال 93 رزمایشی خاص در نظر گرفته شده است که مشابه هیچ کدام از رزمایش‌های برگزار شده پدافند هوایی تاکنون نیست و ان‌شاءالله نتایج خوبی برای مجموعه ارکان دفاع هوایی کشور در پی خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا