شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای هوشمند و شجاع بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: شهید صیاد شیرازی یک فرمانده هوشمند عالم و پرتوان و باتجربه بود که در صحنه رزم، دین او را قبل از دانش او مشاهده می‌کردیم و ایثار و روح شجاعت و دفاع از انقلاب با همه شخصیت او عجین شده بود.
به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام "محمدحسن ابوترابی‌فرد" نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی برای ساعاتی ریاست صحن علنی را به‌ عهده گرفته است، پس از پایان نطق‌های می‌ان‌دستور وکلای ملت با اشاره به روز ۲۰ فروردین روز فناوری هسته‌ای گفت: امروز روز پیوند فرهنگ، دانش و فناوری است که به "روز فناوری هسته‌ای" نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: فناوری هسته‌ای قله‌های بلند و رفیع علمی و فناوری کشورمان است و در این روز کار بزرگی به دست اندیشمندان کشورمان صورت گرفت که دین، دانش، اخلاق، تعهد و بینش عمیق سیاسی را با هم گره زدند.

نایب‌ رئیس اول مجلس خاطرنشان کرد: شخصیت‌هایی که قبل از اینکه یک چهره علمی باشند، یک انسان دین‌باور و متعهد نسبت به اسلام و انقلاب بودند، لذا دانش خود را در خدمت جامعه بشری و انقلاب اسلامی به کار گرفتند و ایران اسلامی را به سکوی پرواز و قله‌های بلند فناوری در عرصه دانش هسته‌ای تبدیل کردند.

وی تصریح کرد: فردا روز شهادت شخصیتی است که او نیز دانش و دین‌باوری و بینش عمیق سیاسی را با هم گره زد. شهید صیاد شیرازی یک فرمانده هوشمند عالم و پرتوان و باتجربه بود که در صحنه رزم، دین او را قبل از دانش او مشاهده می‌کردیم و ایثار و روح شجاعت و دفاع از انقلاب با همه شخصیت او عجین شده بود.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: امروز همچنین روز رحلت یکی از همکاران ارزشمند و گرامی ماست که او نیز از نگاه اخلاق در خدمت به ملت بزرگوار ایران بود، برادر بزرگوارمان حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای سیدجلال یحیی‌زاده که با اخلاق و دانش و روحانیت برآمده از آموزه‌های دینی و اسلامی در خدمت ملت عزیز و بزرگوار ایران به‌ویژه مردم تفت و میبد خدمات ارزشمندی را داشت.

وی در پایان گفت: برای شهدای گرانقدر علو درجات و برای این خدمتگزار مردم نیز از خداوند متعال رحمت واسعه را آرزو داریم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا