شهید صیاد شیرازی خار چشم دشمنان بود/ او آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش::رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: شهید صیاد شیرازی نه‌تنها الگوی نیروهای مسلح، بلکه الگویی برای تمام مردم است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، "محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم پانزدهمین سالگرد شهید صیاد شیرازی و گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۱۰ تن از فرماندهان شهید ۸ سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک بار دیگر باید شهادت این شهید بزرگ و پیشگام در راه کمال را تبریک بگویم و به دلیل فقدان این عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: خداوند انسان را برای به اوج رسیدن و راه یافتن به ملکوت خلق می‌کند و انسان‌ها هرچه از زمین کنده می‌شوند، خدایی‌تر و نورانی‌تر می‌شوند؛ کسانی که به ائمه اطهار نزدیک‌تر می‌شوند زود‌تر به این قله می‌رسند.

رئیس جمهور سابق کشورمان در خصوص شهید صیاد شیرازی تاکید کرد: ایشان شهیدی بود که از خودخواهی‌ها و غرور و قدرت‌طلبی‌ها و دلبستگی‌های دنیوی فاصله گرفت و به الگویی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تنها دغدغه‌ شهید صیاد شیرازی، مردم و کار برای رضای خدا بود، افزود: شهید صیاد از زمین فاصله بسیاری گرفته و به آسمان نزدیک شده بود.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه "شهید صیاد شیرازی" خار چشم دشمنان بود، گفت: این شهید والامقام آرامش و امنیت را برای مردم به وجود آورده بود.

رئیس جمهور سابق کشورمان خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی نه‌تنها الگوی نیروهای مسلح، بلکه الگویی برای تمام مردم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا