شهید صیاد شیرازی سید الشهدای نیروهای مسلح است/ آماده کمک به دولت هستیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید صیاد شیرازی را به عنوان یک بسیجی با اخلاص که همواره آماده جهاد بود، می‌شناسیم، به همین خاطر او سید الشهدای نیروهای مسلح است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه مراسم گرامیداشت پانزدهمین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی یکی از اسوه‌ها و الگوهای برجسته مدیریت جهادی است، گفت: شهید صیاد ضمن اینکه خود به کارش ایمان داشت، جهادی و بسیار دقیق و با برنامه کار می‌کرد و همواره همکارانش را هم از بین نیروهای جهادی انتخاب می‌کرد.

وی با بیان اینکه ما در نیروهای مسلح مدیران جهادی بسیاری داریم، افزود: مدیر جهادی غیر از اینکه خود باید مدیری با ایمان، با قدرت جهادی و دارای توان مدیریتی باشد، باید فضای عملش نیز جهادی باشد.

سرلشکر فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که ما به طور کامل از دولت تدبیر و امید حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: نیروهای مسلح در حمایت از دولت در هر نقش اقتصادی که لازم باشد، حضور می‌یابند، البته در بخش خصوصی و فعالیت‌های اقتصادی مردم وارد نمی‌شویم.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: اینکه ایشان در سخنانشان به پیشرفت‌های دفاعی به عنوان یک مثال و الگو در کنار پیشرفت‌های نانو و هسته‌ای اشاره داشتند، محصول‌‌ همان مدیریت جهادی در نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اقتصاد کشور مربوط به موضوعاتی نظیر منابع انسانی تخصص، نظم و کارآفرینی و هدایت نیروی انسانی در مسیرهای مشخص و نیز شکستن زنجیر‌ها و موانع است.

سرلشکر فیروزآبادی اظهار کرد: ‌البته اولویت اصلی استفاده از تجهیزات نیروهای مسلح برای ارتقای توانمندی دفاعی است، اما ما توانمندی‌های دیگری داریم و آمادگی خود را به دولت نیز اعلام کرده‌ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا