هیچ تهدیدی بدون پاسخ نمی‌ماند/ قطعنامه غربی‌ها عربده‌هایی در حال عقب دویدن است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
  پایگاه مردمی ارتش::فرمانده کل ارتش گفت: قطعنامه غربی‌ها، عربده‌هایی در حال عقب دویدن است، تا خودشان را سراپا نشان دهند. غرب در عرصه‌های سیاسی هیچ موفقیتی نداشته است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرلشکر "عطا الله صالحی" فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم پانزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی و گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۱۰ تن از فرماندهان شهید ۸ سال دفاع مقدس در خصوص تهدیدات دشمن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما امروز دیگر تهدیدات بی‌رمق دشمن را یک نوع عربده‌کشی به سمت عقب دویدن می‌دانیم.

وی افزود: دشمن در عرصه‌های نظامی از ما شکست خورده و به اهدافش نرسیده است؛ ما نیز در مقابل تهدیدات، محکم ایستاده‌ایم.

فرمانده کل آجا با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش اذعان کرد: ما بخشی از دستاوردهای ارتش را در رژه ۲۹ فروردین به نمایش می‌گذاریم و بخش دیگری را که نمی‌توانیم، در روز‌های آتی رونمایی می‌کنیم.

سرلشکر صالحی در خصوص عرصه‌های اقتصادی در کشور تصریح کرد: ما در عرصه اقتصادی به دنبال یک اقتصاد ملی هستیم و از مولفه‌هایی که در این رابطه در نظر گرفته شده است، پیروی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه توان ما با گذشته قابل مقایسه نیست، تاکید کرد: ما با ترور چیزی را از دست نمی‌دهیم، بلکه این استواری و اسوه را یادآوری می‌کنیم و اگر خطرهایی در آینده ما را تهدید کند، صیاد‌های زیادی داریم.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: دشمنان چه در عرصه ترور و چه در جنگ نامنظم و منظم شکست خورده‌اند و به اهدافشان نخواهند رسید. در همه حال ما آماده‌باش هستیم و اگر با خطری مواجه شویم محکم و قاطع پاسخ خواهیم داد.

سرلشکر صالحی در خصوص قطعنامه غربی‌ها اظهار کرد: قطعنامه‌های غربی‌ها عربده‌هایی در حال عقب دویدن است، تا خودشان را سراپا نشان دهند. غرب در عرصه‌های سیاسی هیچ موفقیتی نداشته است.

وی در پایان گفت: در عرصه فرهنگی ارتش ظرفیت‌های بسیاری دارد که آن‌ها را به خوبی به کار خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا