تجدید میثاق 2900 ورزشکار ارتش با بنیانگذار انقلاب اسلامی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::تعدادی از ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های ایشان، اقدام به برگزاری همایش عظیم دوی صحرانوردی نمود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مسابقات که با حضور2900  دونده از ستاد فرماندهی کل ارتش، نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، آموزشگاه­ها،دانشگاه­ها و یکان­های تابعه ارتش و نیز تعدادی از جانبازان، پیشکسوتان و بازنشستگان برگزار شد، ورزشکاران مسافت پنج کیلومتری میدان کهریزک تا حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) را طی نمودند و در پایان به همراه مسولین تربیت بدنی ارتش، فرماندهان و سرپرستان یکانها در صحن مطهر رهبر فقید انقلاب اسلامی حاضر و ضمن ادای احترام و نثار گل، بار دیگر آمادگی خود را جهت اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و دفاع از مرزها و ارزش های میهن اسلامی اعلام داشتند.

همچنین در ادامه برنامه های سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرامیداشت روز ارتش، یک دوره مسابقه ویلچرانی نیز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، ورزشکاران جانباز از یکان های تابعه ارتش، مسافت مزار امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی تا حرم مطهر امام خمینی(ره) را طی کردند.

در پایان این رقابتها نیز از افراد و تیم های برتر تجلیل و قدردانی شد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا