شهید صیاد شیرازی الگوی مناسبی برای نسل جوان است/ لزوم ترویج فرهنگ مقاومت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: شهدا با شهادتشان اقتدار را به کشور هدیه کردند و نشان دادند اگر ملتی مقاومت کند هیچ مستکبری نمی‌تواند در مقابلش بایستد.

امیر "علی محرابی" معاون عملیات نیروی زمینی ارتش، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس با اشاره به نقش همیشه ماندگار شهدا در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: هرچند لیاقت شهادت نصیب ما نشد اما به همان اندازه که با شهدا بوده‌ایم باید راه آن‌ها را ادامه دهیم و فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی افزود: درست است که کارهای زیادی در عرصه  دفاع مقدس صورت گرفته است اما هنوز خیلی فاصله داریم تا بتوانیم پیام شهدا، جانبازان و ایثارگران را به گوش جهانیان و نسل‌های بعدی برسانیم.
 
معاون عملیات نزاجا با اشاره به تهاجم فرهنگی که نسل جوان را مورد تهدید قرار داده است، گفت: اگر در دوران دفاع مقدس ما دشمن را می‌دیدیم و رو در رو با آن می‌جنگیدیم اما امروز دشمن در چهره‌ای متفاوت، و در قالب جنگ نرم با تسلیحات پیشرفته در این عرصه به جنگ با ما برخاسته که جنگی بسیار دشوارتر از جنگ‌های سخت است و ما باید این توانایی را داشته باشیم تا جوانان را از نقشه‌های شوم دشمن آگاه سازیم که ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت یکی از این راه‌هاست.

امیر محرابی با بیان این‌که جوانان ما باید از شهدایی چون شهید صیاد شیرازی الگو بردارند، افزود: جوانان ما باید قهرمانان و الگوهای خود را از بین شهدایی همچون شهید صیاد انتخاب کنند که شیر روز و زاهد شب بود.
 
وی اذعان کرد: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کند که می‌تواند با کمی رنگ و لبخند جوانان ما را از راه عاشورایی منحرف کند اما این را نمی‌داند که این جوانان در جامعه ای به دنیا آمده و رشد کرده اند که همیشه به برکت خون شهدا از فضای معنوی برخوردار بوده است و هرگز از راه شهدا جدا نخواهند شد.
 
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در پایان جوانان کشور را ولایت‌مدار و عاشق رهبری خواند و گفت: جوانان کشور ما عشقی عجیب به مقام معظم رهبری دارند و هرگز ولی امر خود را تنها نمی‌گذارند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا