آمادگی ارتش برای تکمیل یادمان شهید سرلشکر شیرودی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::جانشین قرارگاه راهیان نور ارتش گفت: ما در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک قسمتی از پادگان ابوذر را که فضای خوبی برای بازگویی دوران دفاع مقدس دارد به یادمان ابوذر تبدیل و از زائران عزیز پذیرایی کنیم.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، همراه با آغاز اردوهای راهیان نور غرب کشور، اولین جلسه مسئولین راهیان نور در محل سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست سردار "علی فضلی" جانشین راهیان نور کشور برگزار شد، امیر سرتیپ دوم "ابراهیم گلفام" جانشین قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مردم غیور شمال غرب کشور از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در دفاع از این سرزمین پیش‌قدم بوده اند و با ایثار و فداکاری‌های خود در برابر هرگونه تعرضی ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: این سرزمین‌های مقدس که به نور شهدا منورند باید برای نسل‌های آینده گویا شوند، گویای حماسه‌های ماندگار ملتی که در غربت و مظلومیت در برابر استکبار جهانی، با توکل بر خداوند متعال و چراغ هدایت ولایت فقیه ایستادند. همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند "باید نگذاریم راهیان نور دچار مشکل شود و تحریف در آن رسوخ کند".

امیر گلفام گفت: ما باید امانت دار این گنج بزرگ دوران سراسر افتخار باشیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌تواند یادمان شهید سرلشکر شیرودی را تحویل گرفته و تکمیل کند. ما در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک قسمتی از پادگان ابوذر را که فضای خوبی برای بازگویی دوران دفاع مقدس دارد به یادمان ابوذر تبدیل و از زائران عزیز پذیرایی کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا