قرآن کتابت شده شهید شریف اشراف به زودی تدوین می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش اظهار کرد: به زودی کتابت مصحف شریف که به قلم سرلشکر شهید شریف اشراف انجام شده است، تدوین می‌شود.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امیر ابراهیم گلفام،   رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا اظهار کرد: کتاب کاتب قرآن کریم، سرلشکر شهید شریف اشراف به زودی تدوین خواهد شد.
وی که در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کرده بود، درباره تدوین کتب دفاع مقدس در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: به زودی کتاب کاتب قرآن کریم، سرلشکر شهید شریف اشراف تدوین می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
به گفته امیر گلفام، این شهید بزرگوار در سال 1348 در کنار مرقد مطهر امام علی ابن موسی الرضا(ع) تصمیم به کتابت قرآن کریم می‌گیرد و به همسرش می‌گوید، زمانی که کار کتابت این مصحف شریف به اتمام برسد، من از این دنیا خواهم رفت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و درگیری‌های کردستان که مصادف با اتمام کتابت مصحف شریف شد، کتاب را به همسرش می‌دهد و عازم کردستان می‌شود و می‌گوید این سفر بازگشتی ندارد.
وی در ادامه سخنانش گفت: این شهید به کردستان می‌رود و در مصاف با دشمنان اسلام جام شهادت را می‌نوشد. شهید اشراف در امر وقف و کمک به ساخت مساجد توفیقاتی داشت که نمونه آن این است که اگر می‌شنید در جایی از تهران مسجدی ساخته می‌شود، ولو با دادن یک آجر خود را در آن شریک می‌کرد.
امیر گلفام تصریح کرد: با خواندن این زندگی‌نامه‌هاست که سخن شهید بزرگوار، آیت‌الله بهشتی مشخص می‌شود که «بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا