امیر گلفام :هر شهید و جانبازی سندی برای عزت و افتخار ملت است
تاريخ : 10 / 1 / 1393برچسب:, | 9:11 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جانشین قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر شهید، جانباز، آزاده و ایثارگری سندی برای عزت و افتخار این ملت چه در حال و چه در آینده است و باید این سندهای افتخار را برای آیندگان ماندگار کنیم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام افزود: راویان دفاع مقدس به عنوان سربازان جبهه های جنگ نرم باید مسلح به سلاح ایمان و چراغ بصیرت باشند.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از 48 هزار شهید و هزاران ایثارگر و آزاده نشان داد تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس بر سر پیمان خود با ولایت ایستاده و از انجام هیچ خدمتی دریغ نخواهد کرد.

امیر گلفام ضمن بیان برنامه های قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، از پای کار آمدن تمام توان ارتش برای هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور خبر داد.

وی افزود: قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در زمینه انتقال معرفت و راه و رسم دوران سراسر افتخار دفاع مقدس به نسل جوان برگزاری دوره های بصیرت راویان آجا را در دستور کار خود قرار داد.

امیر گلفام این حرکت را قدمی مهم در راه آشنایی بیشتر راویان با مسایل مبتلابه جامعه و انتقال آن به نسل جوان بر شمرد و گفت: راویان به عنوان سربازان خط مقدم در جبهه های جنگ نرم با استکبار جهانی باید مسلح به سلاح ایمان و چراغ بصیرت باشند تا بتوانند فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس را به خوبی منتقل کنند.

وی همچنین از فعالیت های اثرگذار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در محل ایستگاه های راهیان نور و یادمان های ارتش در مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور تقدیر و تشکر کرد و افزود: ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تعداد زیادی از مسئولان و همکاران حوزه های فرهنگی و روابط عمومی این سازمان در طول این ایام در محل ایستگاه های راهیان نور حضوری فعال و خداپسندانه داشتند .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا