دفاع مقدس درس عبرتی برای دشمنان ایران است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی مستقر در جنوب کشور ضمن حفظ و ارتقای توان رزمی ودفاعی خود در منطقه، نمایشگاههایی را در مناطق دهلاویه، پاسگاه زید و چزابه برپا کرده‌اند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "علی ظریفی یگانه" با بیان این مطلب که ارتش جمهوری اسلامی در منطقه جنوب غرب تمهیدات لازم را برای پذیرایی و مباحث فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه برای زائران راهیان نور در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه‌ها دستاوردهای رزمندگان ارتش اسلام در دفاع مقدس همراه با ماکت و نقشه های عملیات های مختلف به نمایش در آمده است و راویانی در این نمایشگاه‌ها مستقر هستند و درباره عملیات ها توضیح می دهند که خودشان در دوران دفاع مقدس در آن عملیات حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در زیارتگاه‌های شهیدان راویان ثابتی از برادران ارتشی داریم که با اسناد و مدارک شناسنامه عملیات های انجام شده در مناطق عملیاتی را بر زائران شرح و  روایت می کنند.
 
 امیر ظریفی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در خرمشهر در این روزها، یاد حماسه سازان آزادی شهر خون و قیام را با برگزاری نمایشگاه هایی در رابطه با عملیات الی بیت المقدس گرامی می دارد.
 
 فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور در ادامه یادآور شد: نیروی هوایی نیز در پایگاه چهارم شکاری دزفول با نمایش هواپیماه های شرکت کننده در جنگ تحمیلی گوشه ای از توانمندی های دفاعی کشور را به نمایش گذاشتند.
 
وی با بیان اینکه امسال حضور مردم و زائرین در زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی نسبت به سال گذشته گسترده تر بوده است و روزانه ده ها هزار نفر از کاروان های راهیان نور از این مناطق بازدید می کنند که کارکنان ارتش به همراه خانواده های خود نیز در میان کاروان‌ها حضور دارند.
 
 امیر ظریفی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم 49هزار و 750شهید که 47هزار تن از آنان از شهدای نیروی زمینی هستند از امتحان الهی هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمد و همه توطئه ها را با همراهی برادران سپاه و بسیج در نطفه خفه کرد افزود: دفاع مقدس حادثه عظیمی است که شاید در طول تاریخ کشور ما بی نظیر باشد، بنابراین باید آن را حفظ کنیم تا به دست فراموشی سپرده نشود و به نسل های آینده منتقل کنیم.
 
وی تصریح کرد: دفاع مقدس حادثه ای ارزشمند برای دوست و دشمن است تا هم دوستان ازشجاعت دلیرمردان حماسه ساز کشورمان به خود ببالند و هم دشمنان از این حماسه درس عبرت بگیرند و فکر تهدیدایران را برای همیشه از سر بیرون کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا