باید خود را با اهداف ظهور امام زمان(عج) هماهنگ کنیم
تاريخ : 5 / 4 / 1392برچسب:, | 20:42 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ضمن تکریم مقام قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) بزرگ جانباز دشت کربلا گفت: حضرت ابوالفضل خطاب به لشگر یزید اعلام کرد که تا زمانی که من زنده هستم چگونه برای شما ممکن است که برادر من حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) را بکشید؟



وي افزود: قمر بني هاشم خطاب به دشمن گفت بیایید جلو تا من به شما خبر بدهم که اول باید من را بکشید و بعد دست شما به امام حسین(ع) خواهد رسید. حضرت عباس(ع) گفت من سرباز جان فدای ولایتم. به همین خاطر وقتی حضرت عباس(ع) شهید شد امام حسین (ع) فرمود الآن کمر من شکست.
 
حجت‌الاسلام نیک‌بخت تصریح کرد: همه باید افتخار کنیم که روز ولادت حضرت عباس(ع) روز جانباز است و جانبازان ما از چنین اسوه‌ای پیروی می‌کنند همانگونه که حضرت عباس(ع) جاودانه شد شما جانبازان نیز جاوا‌دانان تاریخ کشور ما هستید و امیدوارم این افتخار را همیشه برای خود داشته باشید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره غیبت امام زمان (عج) اظهار داشت: در این خصوص افراد چند‌گونه جهت‌گیری می کنند دسته اول کسانی هستند که می‌گویند امر ظهور مانند قیامت است و تاریخ آن مشخص نیست و دست خدا بوده و ما در این خصوص وظیفه‌ای نداریم.

وی افزود: دسته دوم کسانی هستند که می‌گویند باید زمین را ظلم و جور فرا بگیرد تا امام زمان (عج) بیاید.

حجت‌الاسلام نیک بخت تصریح کرد: دسته سوم کسانی هستند که می‌گویند باید زمینه ظهور را فراهم کنیم که این نکته از همه مهمتر است بنابراین وظیفه ما در این خصوص بسیار مهم و سنگین است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره وظایف امام زمان (عج) در خصوص ما شیعیان و مردم و همچنین وظیفه ما نسبت به امام زمان(عج) گفت: امام زمان (عج) می‌فرمایند که ما نسبت به امورات شما بی‌تفاوت نیستیم و در این خصوص توجه ویژه‌ای می‌کنیم شاید شما متوجه نشوید ولی ما بسیاری از بلاها را از شما دور می‌کنیم و همیشه به یاد شما هستیم و اگر این نبود بلاها و گرفتاری‌های زیادی به سراغ شما می‌آمدند و دشمنان شما را از پای در می آوردند.

وی افزود: در زمان همه ائمه اطهار (ع) همه امورات ما تحت نظر امام است و به ایشان عرضه می شود حضور امام زمان (عج) امری جدی و بحث مهدویت مربوط به همه مسلمین است.

حجت‌الاسلام نیک بخت درباره وظایف شیعیان اظهار داشت: ما باید حضور امام زمان (عج) را جدی بگیریم و متذکر باشیم که ایشان مراعات حال ما را می‌کنند اگر ما هم احکام خدا را مراعات کنیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم خود را با اهداف ظهور امام زمان (عج) هماهنگ کنیم و انسجام و برادری خود را با این اهداف تطبیق دهیم و کاری کنیم که منتظر واقعی باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا