امیر حیدری در گفت و گو با دفاع مقدس:جوانان را با فرهنگ شهادت آشنا کنیم/ لزوم معرفی ۴۶ هزار شهید نیر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این وظیفه ماست که ارزش های دفاع مقدس را به درستی به نسل جوان انتقال دهیم تا آنها را با فرهنگ شهدا، جانبازان و ایثارگران آشنا سازیم تا مبادا جوانان ما فریب نقشه های شوم دشمنان را بخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: همه ما به خوبی می دانیم که شهدا حق بسیار زیادی بر گردن ما دارند و باید برای زنده نگه داشتن یاد و نام آنها تلاش کنیم.

وی افزود: این وظیفه ماست که ارزش های دفاع مقدس را به درستی به نسل جوان انتقال دهیم تا آنها را با فرهنگ شهدا، جانبازان و ایثارگران آشنا سازیم تا مبادا جوانان ما فریب نقشه های شوم دشمنان را بخورند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اذعان کرد: یکی از راه های انتقال ارزش های دفاع مقدس برگزاری یادمان ها و اردوهای فرهنگی راهیان نور است که  خدا را شکر در سال های اخیر به خوبی به آن پرداخته شده است اما هنوز به درجه و رتبه عالی نرسیده که باید با همت تمام مسئولین در این امر خطیر نیز به درجات عالیه برسیم.

امیرحیدری با بیان اینکه شهدا تا آخرین نفس پای این مرز و بوم و انقلاب ایستادند تاکید کرد: ما نیز باید به تبعیت از شهدا، جانبازان و ایثارگران تا آخرین قطره خونمان پای این ارزش های مقدس بایستیم و نگذاریم هرگز کوچکترین خدشه ای بر آن وارد شود.

جانشین فرمانده نزاجا در پایان اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که باید همراه با کارهای فرهنگی به تک تک آن ها بپردازیم که امیدوارم با همکاری شما رسانه های عزیز به این شهدای گرانقدر پرداخته شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا