امیر دربندی: شیشه عمر رژیم صهیونیستی ترک برداشته است
تاريخ : 3 / 1 / 1393برچسب:, | 11:42 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::جانشین اسبق روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اثرات بیداری اسلامی این است که شیشه عمر رژیم صهیونیستی ترک برداشته و یک روز به دست نیروهای حزب‌الله و مسلمانان می‌شکند.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "غلامحسین دربندی" مسئول اسبق روابط عمومی ارتش با بیان اینکه کشورهای دیگر باید از ما الگو بگیرند گفت: این به این دلیل است که الگوهای ما اسلامی و قرآنی هستند.

وی ادامه داد: راهیان نور یک جریان دائمی است و در آینده هم صدها سال که بگذرد مردم قدمگاه شهدا ما را در جبهه‌های حق علیه باطل بوسه گاه خودشان می‌کنند.

دربندی که در کنار پیکرهای مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز (پادگان شهید محمودوند) سخن می‌گفت،همچنین اظهار کرد:اینها نشانه حماسه‌آفرینی ملت ایران در مقابل استکبار هستند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس درباره جلوهای حضور شهدا در جامعه بیان کرد: پیکرهای شهدایی که پیدا می‌شوند دوباره آن حماسه‌ها و استقامت‌ها را برای ملت ایران زنده می‌کنند.

وی در ادامه با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال ۹۳ گفت: من فکر می‌کنم همان شورآفرینی دوران دفاع مقدس دوباره در جبهه‌ای دیگر در کشور ما باز شده است که خاکریز اولش بخش فرهنگ و خاکریز دوم بخش اقتصادی است که مقام معظم رهبری خیلی هوشمندانه با آن برخورد و امسال را نامگذاری کردند.

دربندی با تاکید بر این نکته که رهبر معظم انقلاب در حقیقت جبهه اصلی ما را مشخص کردند، اضافه کرد: همانطور که ایشان فرمودند در بخش فرهنگی عزم ملی صورت بگیرد و یک همت جهادی پشتوانه‌اش باشد تا ما بتوانیم حرف اول را در فرهنگ و اقتصاد در دنیا بزنیم.
 
وی درباره دلایل الگوپذیری کشورهای دیگر از ایران اسلامی نیز گفت: کشورهای دیگر باید از ما الگو بگیرند زیرا الگوهای ما اسلامی و قرآنی است و باعث عزت هر آدمی در هر کشوری می شود.
 
همرزم شهید صیادشیرازی یادآور شد: در بیداری اسلامی جوامع دیگر از ما الگو برداری کردند و جواب داد و پیروز شدند.اثرات بیداری اسلامی این است که شیشه عمر رژیم صهیونیستی ترک برداشته است و طلسم عمرش یک روز به دست نیروهای حزب‌الله و مسلمانان می‌شکند.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا