حجت الاسلام آل هاشم در گفتگو با دفاع مقدس؛ راهیان نور راهکاری در مقابله با جنگ نرم دشمن

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:
 
دشمن با جنگ نرم سعی در القای فرهنگ بیگانه در میان خانواده ها دارد، باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دست اندرکاران راهیان نور گفت: این مناطق عملیاتی که محل فداکاری ها و از جان گذشتگی های بسیاری از دلاورمردان این خاک و بوم بوده است باید به محلی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شود تا مردم از نزدیک با این فرهنگ و اهداف شهدا آشنا بشوند.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: نمایشگاه بزرگ زهرائیان در مقبره الشهدای اندیمشک در راستای رسیدن به اهداف مذکور با حضور امام جمعه اندیمشک افتتاح گردید و ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیگر مناطق از جمله پایگاه های متعدد نیروی زمینی، پایگاه چهارم شکاری دزفول نیروی هوایی و پایگاه دریایی خرمشهر و همچنین پایگاه پدافند هوایی در اهواز نمایشگاههای بسیار با شکوهی برگزار کرده است. و نیز پادگان های میشداغ، حمید و دژ برای پذیرایی از زائران برنامه ریزی شده است.

 نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به مطرح شدن گزینه های نظامی روی میز توسط دشمن گفت: امروز هدف اصلی دشمن از این تهدیدات برخورد سخت نیست، بلکه با جنگ نرم سعی در تخریب کانون خانواده و القای فرهنگ غرب در میان جوانان ما دارد. در مقابل ما باید با پیشبرد اهداف خود و تقویت تقوا و اقامه قرآن در جامعه مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم و در برابر جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم.

آل هاشم افزود: دشمن می خواهد با اقداماتی از قبیل اختلاف انداختن میان اقوام، تفرقه میان شیعیان و اهل سنت، ترویج مواد مخدر و تضعیف نظام، خانواده های ما را مورد هدف قرار دهد و ما باید روز به روز تلاشمان را بیشتر کنیم و همانگونه که مقام معظم رهبری بیش از بیست سال است که در خصوص این شبیخون فرهنگی هشدار داده اند، هشیاری خود را حفظ کنیم و در سال جدید که آن را با نام فاطمه زهرا (س) آغاز می کنیم تمام رفتار، اعمال و کردارمان فاطمی باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا