نیروی ‌دریایی ‌راهبردی در سال 92 جزو پیشگامان اجرای فرمان رهبری بود
تاريخ : 28 / 12 / 1392برچسب:, | 10:7 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

نیروی ‌دریایی ‌راهبردی در سال 92 جزو پیشگامان اجرای فرمان رهبری بود


فرمانده نداجا در پیامی تصریح کرد: در "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نیروی ‌دریایی ‌راهبردی مثل همیشه، با تلاش همه دریادلان ولایت‌مدار، جزو پیشگامان اجرای فرمان رهبری بود.
نیروی ‌دریایی ‌راهبردی در سال 92 جزو پیشگامان اجرای فرمان رهبری بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی حلول سال نو (1393) را به کارکنان این نیرو تبریک گفت.

متن پیام تبریک فرماندهی نداجا به شرح ذیل است:

امیدوارم خداوند کمک کند به ما و شما که ان‌شا‌الله بتوانیم این سال را با اراده خودمان و با همت خودمان مبارک کنیم. بخشی از این مبارک بودن و مبارک شدن دست خود ما است اگر چه توفیق، کمک، اراده و قدرت الهی، در همه امور عالم از امور طبیعی و انسانی، برای اهل دل و اهل نظر محسوس است لکن شرط لازم در اغلب موارد برای توجه به این رحمت پرودگار تلاش ما است.                         
رهنمود فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با فرماندهان عالی رتبه  نیروهای مسلح (1390.01.14)

 

سلام علیکم

سالی که گذشت، به فرمان مقام معظم ولایت "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نام گرفت و با همه توطئه‌ها و تحریم‌ها وفشارهای استکبارجهانی، نیروی ‌دریایی ‌راهبردی مثل همیشه، با تلاش همه دریادلان ولایت‌مدار، جزو پیشگامان اجرای این فرمان بود، بادبان‌ها را برافراشتید و با یاد و حماسه امام حسین(ع) با سیطره بر دریاهای دوردست‌تر و گذشتن از خط استوا و نیمکره زمین، ثابت نمودید که مرد میدان و مرد دریایید و با به اهتزاز درآوردن پرچم پر‌افتخار میهن اسلامی، برای ملت‌های تحت ستم، الهام‌بخش شدید. آنچنان که نام پرآوازه نیروی دریایی، با غرور و شوق ملی همراه شد تا جایی که فرماندهی معظم کل قوا در مراسم سالروز نیروی دریایی سال 92 فرمودند: "نیروی دریایی ارتش، نیرویی است که هم سیاسی و بین‌المللی و هم علمی و هم نظامی است."
 
لازم می‌دانم در آستانه سال نو، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) و ایام فاطمیه، از خدمات صادقانه و ارزشمند و تلاش مستمر و مؤثر همه همرزمان دریادل نیروی دریایی راهبردی در یک سال گذشته (سال 92) که در اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا و انجام وظایف سربازی و خدمتگزاری به میهن اسلامی که همانا با توکل به خداوند متعال و الطاف و عنایات حضرتش بوده است، صمیمانه قدردانی نمایم.
 
از درگاه ایزد منان و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) در پرتو هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در سال جدید، روزگاری سرشار از سعادت و سلامت برای همه همرزمانم و خانواده‌های ارجمندشان همراه با استمرار توفیقات در انجام خدمات شایسته به کشور عزیزمان آرزومندم.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا