رزمایش مشترک امداد و نجات ایران و عمان برگزار می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعزام سی­امین ناوگروه به دریا برای دور زدن قاره آفریقا و رزمایش مشترک امداد و نجات با عمان را از مهم ترین برنامه های نداجا در سال 1393 اعلام کرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد خودکفایی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر افزود: سی­امین ناوگروه را به دریا اعزام می کنیم تا ان­شاءالله قاره آفریقا را دور بزند.

وی با اشاره به این که از فناوری روز در تولید تجهیزات دریایی استفاده می شود اظهار داشت: امروز با علم و دانشی که در نیرو دریایی وجود دارد، توانسته ایم حضور خود را در زیر و سطح دریا اثبات کرده و گسترش دهیم.

امیر دریادار سیاری با بیان این که در حوزه زیر دریا حضور خود را گسترش داده ایم اظهار داشت: این حضور در سطح دریا نیز اتفاق افتاده است و در این راستا اعزام سی امین ناوگروه از جمله برنامه های ماست.

وی به نمایشگاه دستاوردهای جهاد خودکفایی اشاره و اضافه کرد: بررسی توانمندی های دانشجویان دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است تا میزان پیشرفت را نسبت به سال های گذشته ارزیابی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اکنون قادر به تولید تجهیزات مورد نیاز برای حضور در سطح و زیر دریا هستیم و قادریم تجهیزاتی برای حضور در آب های آزاد و منطبق با فناوری های روز دنیا تولید کنیم.

دریادار سیاری، رزمایش مشترک امداد و نجات با کشور عمان را از جمله برنامه های این نیرو در سال 1393  اعلام کرد و گفت: این رزمایش 18 فروردین به مدت سه روز برگزار می شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا