دفاع فرهنگی ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


  پایگاه مردمی ارتش::جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: دفاع فرهنگی ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است و هر چه در این حوزه هزینه کنیم سرمایه گذاری است

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اولین جلسه قرارگاه پشتیبانی باغ موزه دفاع مقدس استان کردستان در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار استان در سنندج به دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی علیه ملت ایران در ۳۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن شیوه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به ملت ایران امتحان کرد اما در تمام طرح‌ها با شکست روبرو شد.

وی پروژه‌های ایران هراسی، هجوم اقتصادی و تحریم‌ها را جزو برنامه‌های جدید دشمن برای ضربه زدن به این ملت و نظام دانست و گفت: ملت ایران با پشت‌کار و همت والای خود در این مرحله نیز دشمن را شکست داد و استکبار اکنون به شیوه دیگر درصدد ضربه زدن به این ملت هستند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مبارزه فرهنگی با ملت ایران را شیوه جدید دشمن برای آسیب رساندن به مردم ایران دانست و گفت: استکبار امروز به باور‌ها و اعتقادات مردم ما حمله‌ور شده و دفاع ما در مقابل آن اکنون باید از جنس فرهنگی باشد.

وی گفت: هم اکنون صهیونیست‌ها در راس هدایت استکبار و ارتجاع منطقه هستند و در مقابل ملت ایران قرار گرفته‌اند و نقشه‌های اصلی علیه ملت ما را نیز آنان طراحی می‌کنند.

وی به سلطه مستکبران بر رسانه‌ها و استفاده مناسب از این ابزار برای پیاده کردن اهداف شوم خود اشاره کرد و اظهار کرد: آنان از طریق رسانه‌های خود، جنگی فرهنگی علیه اعتقادات و باورهای ملت ایران آغاز کرده‌اند که باید با تجهیز خود، به مقابله با آن‌ها بپردازیم.

وی به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: این شبکه‌ها خانواده‌ها را مورد هجوم قرار داده‌اند و می‌خواهند باور ملت ما را عوض کنند اما ملت ایران این بار نیز با همت والای خود آنان را شکست می‌دهند و پیروز این عرصه خواهند شد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون یکی از قدرت‌های بر‌تر جهان است، گفت: هدف نظام جمهوری اسلامی، حفظ اسلام و حیثیت بخشیدن به کرامت انسانی است و در این راستا تلاش می‌کند.

امیر سرتیپ نامی در ادامه ماموریت دستگاه‌های فرهنگی در جهت مقابله به ناتوی فرهنگی دشمن را بسیار خطیر دانست و افزود: دفاع فرهنگی ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است و هر چه در این حوزه هزینه کنیم سرمایه گذاری است.

وی گفت: با سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی و همراهی مردم، استکبار را به خط پایان می‌رسانیم و شکست خواهیم داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا