از تجهیزات مناسب برای مقابله با دشمن برخورداریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:: فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد:«ما دشمن را می‌شناسیم و برای مقابله با او از تجهیزات و تاکتیک‌های مناسب برخورداریم».

امیر سرتیپ احمد‌رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنرانی چهارمین کنگره سرداران شهید و چهارهزار شهید منطقه 17 تهران، گفت:«شهدا با درس گرفتن از مکتب امام حسین(ع) مانند شمع سوختند که ما راه را گم نکنیم. اگر دشمنان جرأت نمی کنند تهدیدشان را عملی کنند به خاطر شهدا و شهادت جویی جوانان مومن ما است و اگر مسئولین در مذاکرات حرف حق نظام را با اقتدار می زنند به برکت خون پاک شهدا است».

امیر پوردستان ظهور انقلاب اسلامی را شوک سیاسی بزرگ برای غرب دانست و گفت:«آمریکا با وجود لانه جاسوسی، انتظار نداشت انقلاب اسلامی ایران به این زودی به پیروزی برسد. این هم از مواهب خداوند بود که به دست حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت. غرب یک مزیت بزرگ به نام ایران را در منطقه از دست داد. انقلاب ما نفی سلطه کرد و ابهت غرب را شکست به همین خاطر آمریکا حرکات براندازی را از همان اول انقلاب در دستور کار خود قرار داد. تحریم‌ها، ترورها و ناامنی‌های وسیع و گسترده را به راه انداخت و وقتی به نتیجه نرسید جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد. پاداش صدام هم در صورت موفقیت، خوزستان بود».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا