حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم :راهیان نور مؤثرترین راه انتقال فرهنگ شهادت و مقاومت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران راهیان نور را موثرترین راه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دانست.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به لزوم انجام کارهای فرهنگی در راستای خواسته‌های نسل جوان اظهار کرد: باید توجه ویژه‌ای به نسل جوان شود و با تدوین برنامه‌های جامع در خصوص آگاه‌سازی این عزیزان نسبت به هجمه‌های دشمنان، با راه‌اندازی پایگاه‌های اینترنتی و فرهنگی و ارتباط دائم و مستمر با این نسل و با توجه به توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی آنان را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس آگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به کاروان‌های فرهنگی راهیان نور گفت: کاروان‌های راهیان نور موثرترین راه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هستند، تاثیرات این کاروان‌ها را وقتی متوجه می‌شویم که در روزهای آغازین سال نو مردم را در مناطق عملیاتی کنار رزمندگان می‌بینیم و با حضور در محل شهادت شهدای گرانقدر، با این بزرگمردان تجدید بیعت می‌کنند.

* کاروان‌های راهیان نور، فرهنگ شهادت و مقاومت را انتقال می‌دهند

وی در ادامه این گفت‌وگو بیان کرد: انسان موجودی فراموش‌کار است و با گذشت زمان خاطرات انسان‌ها از بین می‌رود، اما کاروان‌های راهیان نور یا  برنامه‌هایی که به مناسبت‌هایی مانند روز ارتش، هفته دفاع مقدس، روز بسیج و... برگزار می‌شود، در اصل یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران است که به لحاظ فرهنگی بسیار مهم است؛ بنابراین باید با برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور، فرهنگ شهادت و مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش در خصوص برنامه‌های فرهنگی ارتش در سال جدید اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی با همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب، غرب و شمال غرب کشور برنامه‌های فرهنگی زیادی را در نظر گرفته است. امسال برای نخستین بار نیروی دریایی ارتش در هرمزگان برنامه فرهنگی را برگزار خواهد کرد و در مناطق چذابه و دهلاویه برنامه‌های ویژه ای را خواهد داشت.
 
آل هاشم بر همین اساس افزود: همچنین در سه مرکز اصلی، در پادگان میشداغ عملیات رزم شبانه را برای کاروان‌های راهیان نور خواهیم داشت. در پادگان حمید و پادگان خرمشهر نیز برنامه‌های فرهنگی و جوان‌پسندی را ارائه خواهیم کرد. ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در مناطق عملیاتی نیز از دیگر برنامه‌های ارتش در روزهای پایانی امسال و آغازین سال جدید است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با اشاره به هشدار رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در طول ۲۰ سال گذشته خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که از طریق جنگ فرهنگی، جوانان و خانواده‌های ما را از هم بپاشد، لذا باید در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و کارهای جامعی صورت بگیرد تا جوانان فریب نقشه‌های شوم و پر زرق و برق دشمن را نخورند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا