جنگ نرم دشمن یک عملیات شیطانی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جنگ نرم دشمن یک عملیات شیطانی است

 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده لشکر 23 تکاور ارتش گفت: جنگ نرم دشمن یک عملیات شیطانی است و ما باید نیروها، جوانان و خانواده خود را نسبت به هجمه فرهنگی دشمن آگاه کنیم.

 

امیر سرتیپ دوم "سید کمال پیمبری" فرمانده لشکر ۲۳ تکاور نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب ما، انقلاب نرم بود، اظهار کرد: اسلام دینی است که به درستی انسان‌ها را به خوبی، راستی و صداقت دعوت می‌کند.

وی افزود: جنگ نرم دشمن یک عملیات شیطانی است و ما باید نیرو‌ها، جوانان و خانواده خود را نسبت به هجمه فرهنگی دشمن آگاه کنیم.

امیر پیمبری اقدامات عقیدتی سیاسی در نهادها و یگان‌های نظامی را بسیار موثر دانست و اذعان کرد: روحانیان محترم ضمن آگاه‌سازی‌های لازم، آسیب‌های احتمالی را مهم دانسته و پرسنل این یگان‌ها را به نسبت به جنگ نرم دشمن آشنا می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما فطرت انسانی را به سربازان می‌آموزیم و آن‌ها را با شگرد‌های دشمن آشنا می‌کنیم.

امیر پیمبری تصریح کرد: تلاوت قرآن یک نوع بیدار کردن فطرت‌های انسانی است که به حمد خدا در پادگان‌های ارتش این نوا همیشه شنیده می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های عقیدتی در کنار سایر آموزش‌های نظامی به سربازان کمک می‌کند تا بینش قوی‌تری نسبت به قبل از خدمت پیدا کنند و بعد از خدمت این اعتقادات را در جامعه رواج و به دیگران آموزش می‌دهند.

امیر پیمبری افزود: دشمن در زمان جنگ نیز از تمام تلاش خود برای ضربه زدن به فرهنگ ما استفاده کرد. دشمن با استفاده از رسانه‌های مختلف به صورت‌های گوناگون در تلاش بود تا تفکر و ذهن جوانان ما را در اختیار بگیرد و هم‌اکنون هم در تلاش است با استفاده از رسانه‌های مستهجن افکار جوانان ما را مخدوش کند.

وی ادامه داد: نیروهای ما نیروهایی عاشورایی هستند و با یک ندای رهبر معظم انقلاب، تمام توطئه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا