دیپلمات‌های ایرانی با اقتدار مذاکره کنند/ آن‌ها پشتوانه‌ای قدرتمند دارند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به کسانی که پشت میز مذاکره می‌نشینند عرض می‌کنم که با صلابت و اقتدار پست میز مذاکر بنشینند و از هیچ کس و هیچ چیز نهراسند، چرا که آنان دارای پشتوانه بسیار قوی هستند.

گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در مراسم رونمایی از ۱۲ جلد کتاب ارزشمند دفاع مقدس که صبح امروز در محل ستاد نزاجا برگزار شد، با تاکید بر لزوم تبیین فرهنگ ولایت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا اظهار کرد: اقتداری که در حال حاضر نظام جمهوری در دنیا دارد، مرهون بصیرت و صلابت مقام ولایت و همچنین مجاهدت‌های ایثارگران، خون شهدا و استمرار حضور مردم پشت سر ولایت است.

وی افزود: به کسانی که پشت میز مذاکره می‌نشینند عرض می‌کنم که با صلابت و اقتدار پست میز مذاکر بنشینند و از هیچ کس و هیچ چیز نهراسند،  چرا که آنان دارای پشتوانه بسیار قوی هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر ذکر یاد و نام شهدا در زندگی روزمره، اذعان کرد: ما با بعضی از شهدا هم دوره، با برخی از آنان همسایه، با بسیاری از آنان همرزم، و با برخی از آنان رئیس و مرئوس بودیم و وظیفه داریم همیشه و در همه حال، یاد و نام آنان را زنده نگه داریم.

سرتیپ حیدری با ذکر این نکته که شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند، و ما باید حق آنان را ادا کنیم، تصریح کرد: بزگترین حقی که شهدا به گردن ما دارند این است که نگذاریم، پرچم صلابت جمهوری اسلامی ایران بر زمین بیافتد و تا وقتی جان در بدن داریم از صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران  محافظت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم  دیدار از مزار شهدا ادامه داد: یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا چاپ و نشر کتاب زندگی آنان است، که نیروی زمینی ارتش تاکنون قدم‌های بسیاری در این زمینه برداشته است، که با توکل بر خداوند متعال، این کار را ادامه خواهد داد. 

جانشین فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ۴۶ هزار شهید دارد که لازم است به تمام این شهدا پرداخته شود و کار فرهنگی درباره آنان صورت گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا