می خواهند استخوان پوسیده شاعر شاهنشاهی را سرمه چشم دبیران جشنواره فجر کنند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

   پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شاهد این بودیم که رهبر معظم انقلاب جلساتی را با شعرا داشتند شعرایی که افرادی باسواد، دین دار، عالم، استاد دانشگاه هستند حال می خواهیم استخوان پوسیده شاعر شاهنشاهی را از پاریس بیاوریم و سرمه چشم دبیر جشنواره کنیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از    باشگاه خبرنگاران به اردوی راهیان نور رسانه ای سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امشب سه شنبه 20 اسفند در جشنواره ملی سرزمین نور که در سالن شهید جهان آرا در مجتمع شهید باکری واقع در خرمشهر برگزار شد گفت: اینجا سرزمینی است که دوستان رسول خدا و محبان علی و یاران امام زمان خمینی کبیر (ره) بر سر میثاقشان با اسلام و پیامبر و حضرت علی به این خاک آمدند؛ اینجا کربلای خوزستان است.
 
وی افزود: با فرهنگ کربلایی و حسینی همه بزرگ‌ترها، بچه‌ها، دختر‌خانم‌ها و آقاپسرها دل هایشان معطر شده است امام خمینی(ره)‌آمد و اسلام ناب را برای ملت ما هدیه آوردند، مردم کشورمان دور امام را گرفتند برای امام سینه سپر کردند.
 
 وی ادامه داد: ما در دعاهایمان نسبت به حضرت امام زمان (عج) به خدای متعال عرض می کنیم که خدایا ما از یاران و انصار امام زمان(عج) قرار داده، زاویان یعنی  سینه سپر کردن جلوی تیرهایی که به سمت امام زمان شما ونایب امام زمان شما پرتاب می شود.  
 
وی افزود: رژم بعث عراق امید داشت که سه روزه می تواند از خوزستان به تهران برسد اما سینه سپر کردنگان آن چنان جانانه وفای به عهد کردند که این خاک کربلای شد.  
 
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: کسانی که به نام فرمانده، مهندسین جهاد سازندگی و مجاهدان در لباس ارتش سپاه و بسیج و عشایر به کربلای ایران شتافتند اینان مشامشان با تربت حسینی آشنا بود و مادرانشان با ذکر حسینی و فاطمی به آنان شیر داده بودند.  
 
 
در دوران جنگ تحمیلی مرتجعین منطقه برای نابودی انقلاب اسلامی به ایران حمله کردند آن‌ها می‌گفتند که یک روزه از خوزستان به تهران می‌رسیم اینجا آن‌چنان جانانه سینه سپر کردند و وفای به عهد کردند که این خاک کربلایی شد.
 
وی با اشاره به سخنی از امام گفت: حضرت امام فرمود آن‌ها که راه شهادت را رفتند و به قافله مجاهدان پیوستند، مادران و خانواده‌های شهدا؛ این‌ها پیروان نهضت ما هستند.
 
وی افزود: رهبر ما امام حضرت خامنه‌ای خودشان از روز سوم جنگ به عنوان رزمنده با لباس رزم در جبهه‌های خوزستان حاضر شدند و نیروهای مردمی را ساماندهی می کردند، هم چنین فرماندهی جنگ‌های نامنظم را تشکیل دادند و پیام رزمندگان و پیام خوزستان، ایلام و کردستان را از طریق خطبه های نماز جمعه تهران به گوش و دل مردم عاشق ولایت و انقلاب در سراسر ایران رساندند و شور حرکت به جبهه ها را آفریدند.  
 
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب عملیات نجات رزمندگان اسلام از محاصره در سوسنگرد را هدایت کردند و در مقابل خباثت های بنی صدر ایستادند و فرمان امام خمینی(ره) را به فرماندهان ارتش ابلاغ کردند و تعدادی از جوانان را در روزهای اول محاصره دشمن آزاد کردند.  
 
وی با بیان این که مقام معظم رهبری 5 بار به عنوان راهیان نور به این سرزمین ها آمدند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب 5 بار به عنوان زائر راهیان نور به این سرزمین آمدند زیارت خاکی که به پیوند عمیق دل های رزمندگان با خدا مطهر بودو خاکی که با خون مجاهدان نورانی شده است و سرزمین هایی که پیام صبر،مقاومت، ایثار،فداکاری و سینه سپر کردن برای اسلام عزیز را به انسان هدیه می کند.  
 
مشاور عالی و دفاعی مقام معظم رهبری گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور همت کردند و با پیشنهاد بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس نخستین روزی که رهبر معظم انقلاب برای زیارت راهیان نور آمدند را روز ملی راهیان نور نامگذاری کردند.  
 
وی افزود: روز ملی راهیان نور یعنی روز همدلی ملی که این افتخاری برای همه است و همه باید به آن توجه کنند.
 
سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: امام زمان (عج) بارها به کمک فرماندهان و مجاهدان جبهه شتافتند، این شعار نیست .
 
وی ادامه داد: اردوگاه شهید باکری همان مرد دلاوری که از تبریز برخواست و هر کاری که برای انقلاب و امام لازم بود برعهده گرفت که خداوند مزد شهادت را به او داد همراهی با نام شهید باکری می تواند دل انسان را نورانی کند چرا که باکری از سینه سپر کنندگان امام بود.  
 
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند من نسبت به فرهنگ نگرانی دارم و مشخص شده که شما نیز با این کارتان دغدغه فرهنگ را دارید.
 
وی با اشاره به انتشار خبری در یکی از روزنامه ها تصریح کرد: خبر بسیار دردناکی را در یکی از روزنامه ها خواندم که فردی به اسم رویایی که در دفتر فرح به سرودن شعر و ترانه می پرداخت و با پیروزی انقلاب بعد از توهین به امام و انقلاب به پاریس فرار کرده بود این آدم برای جشنواره شعر فجر دعوت شده است در حالی که این که جشنواره انقلابی بوده و با یاد حضرت امام و شهدا است.  
 
مشاور عالی و دفاعی مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند باید هنرمندان مومن تشویق شوند از این رو باید هنر حاضر اسلام ناب در ایران در جشنواره ها دعوت شوند نه این که این افراد را شاعر قلمداد کرد.  
 
سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به جلسات رهبر معظم انقلاب با شعرا افزود: شاهد این بودیم که رهبر معظم انقلاب جلساتی را با شعرا داشتند شعرایی که افرادی باسواد، دین دار، عالم، استاد دانشگاه هستند حال می خواهیم استخوان پوسیده شاعر شاهنشاهی را از پاریس بیاوریم و سرمه چشم دبیر جشنواره کنیم.  
 
وی افزود: جشنواره ملی راهیان نور سه محور دارد، ولایت، تاریخ انقلاب اسلامی و ارزش و فرهنگ، ارزش و فرهنگی که ایران را امروز در جهان اسلام سرافراز کرده است و ارزش ها و فرهنگ اسلام در ولایت است آن چیزی که ایران را بالا برده و عزت می بخشد ارزش ها و دست مایه های رزمندگان بوده است. 

همچنین در این مراسم از تمبر یادبود روز ملی راهیان نور و مجموعه ملک آسمان اولین نرم افزار سه بعدی برای سفر مناطق راهیان نور رونمایی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا