ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::ناوگروه بیست و نهم آموزشی – رزمی نیروی دریایی ارتش پس از 48 روز دریانوردی در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش   به نقل از باشگاه خبرنگاران،   ، ناوگروه بیست و نهم آموزشی – رزمی نیروی دریایی ارتش پس از 48 روز دریانوردی در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت.

ناخدایکم افشین تاشک فرمانده ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر گفت: این ناوگروه با طی بیش از 4919 مایل دریانوردی توانسته است ضمن اسکورت 52 فروند کشتی نفتکش و 48 فروند کشتی تجاری، 195 فروند یگان شناور و پروازی سایر کشورها را در آبهای آزاد رصد کند.
 
وی یکی از مهمترین اهداف اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش به آبهای آزاد را تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در پهنه دریاها دانست و خاطر نشان کرد: ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش در همین راستا دو مورد دزدی دریایی را در حین اجرای مأموریت با موفقیت خنثی کرد.
 
ناخدایکم تاشک با اشاره به همراهی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)‌ با ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش افزود: در راستای ارتقاء سطح آموزش دانشجویان این دانشگاه، برنامه های متعددی از جمله عملیات ترک ناو، بقاء در دریا، یدک و تبادل انجام شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا