نیروی زمینی ارتش نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس ایفا کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 
  پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در طول جنگ ۸ ساله، کلیه یگان‌های نیروی زمینی ارتش، اعم از توپخانه، زرهی، مهندسی، پل سازی و نیروی انسانی حضور هوشمندانه داشتند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "احمد رضا پوردستان"، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  صبح امروز در جمع خبرنگاران اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور با اشاره به رشادت و دلاورمردی‌های کارکنان نزاجا در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در اوایل جنگ، نیروی زمینی ارتش تنها نیرویی بود که از بافت عملیاتی و توانمندی لازم جهت ایستادگی در مقابل ۱۲ لشکر و ۴۵ تیپ تا دندان مسلح رژیم بعثی عراق، برخوردار بود.

وی نقش نیروی زمینی را در دفاع مقدس پر رنگ، اثرگذار و کلیدی دانست و گفت: اگر نیروی زمینی در عرصه دفاع از تمامیت ارضی کشور از نقش ویژه‌ای برخوردار نبود، حضرت امام(ره) نمی فرمودند که نیروی زمینی قهرمان، در تمامی پیکارهای ناهمطراز به عنوان نوک پیکان در برابر حملات دشمن قرار داشت و در حراست از مرزهای اسلامی فداکارانه نقش آفرین بود.

امیر پوردستان با اشاره به نقش تربیتی ارتش در آموزش نیروهای نظامی گفت: نیروی زمینی ارتش در آغاز جنگ تحمیلی بیش از دو و نیم میلیون سرباز را مورد آموزش تخصصی نظامی قرار داده و به میدان نبرد فرستاد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش در تمامی عملیات‌های دفاع مقدس حضور موثر داشت، گفت: در طول جنگ ۸ ساله، کلیه یگان‌های نیروی زمینی ارتش اعم از توپخانه، زرهی، مهندسی، پل سازی و نیروی انسانی حضور هوشمندانه داشتند.

وی با اشاره به نقش محوری ارتش جمهوری اسلامی در دوران پس از جنگ افزود: در دوران پس از جنگ نقش ارتش در تربیت نیروی انسانی متخصص نظامی، حضور در میادین ورزشی، لیگ‌های برتر کشوری و ارتقای تجهیزات دفاعی کم نظیر بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا