در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمن باید همواره آماده و هوشیار باشیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمن همیشه و بیش از پیش هوشیار و آماده باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمن همیشه و بیش از پیش هوشیار و آماده باشیم.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس در مراسم فارغ‌التحصیلی دوره‌های 23 و 7 حرفه‌ای دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با بیان اینکه آنچه امروز جهان اسلام را آزار می‌دهد مصونیت نداشتن از تهدیدات، مبتلا بودن به تفرقه و نداشن رهبری مشروع است افزود: حرکت‌های بسیاری را به صورت موج‌های انقلابی و دینی در دنیای اسلام شاهدیم لکن نتیجه‌ای از آن‌ها عاید نشده بلکه حرکت‌های پرهزینه‌ای بوده که  به دلیل نبودن رهبری مشروع و هدایت عالمانه در انحصار استکبار قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تغییر رفتار دشمن در قبال جهان اسلام افزود: بواسطه‌ ارزش‌های اسلامی و انسانی در رفتار مسلمانان و حرکت‌های عظیم انسانی امروز تهدید دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و بیشترین خسارتها را  نیز مسلمانان در این عرصه دیده‌اند، لذا باید در مسیر مقابله با جنگ نرم دشمن همیشه و بیش از پیش هوشیار و آماده باشیم.

در این مراسم  همچنین امیر ولی‌وند، رئیس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گزارشی از روند تحصیلی این دانشگاه ارائه کرد و گفت: دانش‌آموختگان دوره‌های 23 و 7 حرفه‌ای کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی در 5 شاخه زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و پشتیبانی از بین افسران ارتش، سپاه پاسداران، ستاد کل، وزارت دفاع و کشورهای دوست و هم پیمان در سال 91 تحصیلات خود را آغاز کردند و دروس مختلفی از جمله طرح‌ریزی عملیات، اطلاعات، نیروی انسانی، حرکت آفندی و پدافندی تلفیق دروس جنگ نامنظم، عملیات‌های آبی و خاکی را پشت سر گذاشته و پس از طی نمودن دوره‌های کارورزی این توانایی را دارند که هرگونه تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بررسی و تحلیل نمایند.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده‌ معظم کل قوا درباره امنیت کشور و ارتباط با حرفه‌های عملی، خاطرنشان کرد، تغییرات بنیادی در  کتب درسی و آیین‌نامه‌های این دانشگاه براساس نیاز روز انجام شده و تمامی آموزش‌ها در این دانشگاه با تحقیق پژوهش همراه است.

وی در پایان تصریح کرد: در راستای رسیدن به اهداف چشم‌انداز 20 ساله این دانشگاه  به دنبال تربیت فارغ‌التحصیلانی ارزشی، ولایی، خطرپذیر، خلاق، نوآور، تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در سطح نیروهای مسلح است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا