روحانیون در ارتقاء سطح علمی خود پیشگام باشند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امام خمینی(ره) مرد عرفان و عمل بود و همین عاملیت ایشان یکی از موارد تأثیرگذار درشکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امام خمینی(ره) مرد عرفان و عمل بود و همین عاملیت ایشان یکی از موارد تأثیرگذار درشکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در دهمین گردهمایی روحانیون عقیدتی سیاسی آجا که در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس این سازمان برگزارشد با اشاره به سوره نساء در قرآن کریم به تشریح جنگ در ابعاد گوناگون از جمله جنگ اقتصادی، روانی و تبلیغاتی پرداخت و خاطرنشان کرد: این گونه جنگ ها هم از حوزه اجتماعی و هم از حوزه فردی قابل بررسی و تحلیل است و لازم است تا شما عزیزان با تفسیر دقیق این گونه آیات و احادیث به تبیین و تشریح دشمن شناسی از منظر اسلام و قرآن توجه ویژه ای داشته باشید.

وی با بیان این نکته اگر استقامت و تقوا داشته باشیم قطعاً پیروز میدان خواهیم بود افزود: همانگونه که خداوند وعده داده است پیروزی قطعی ازآن مسلمین است.

حجت‌الاسلام صفایی در ادامه به نهضت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) اشاره و در خصوص عوامل پیروزی نهضت ایشان یادآورشد: حضرت امام (ره) مرد عمل بود و همین عاملیت یکی از موارد تأثیرگذار درشکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، علم و عمل را لازم و ملزم یکدیگر دانست و افزود: روحانیون باید علاوه برافزایش و ارتقاء سطح علمی خود به منظور پاسخ به نیازهای مردم به خصوص قشرجوان و تحصیل کرده، خود نیز در میدان عمل پیشگام باشند و اگر این گونه باشد کلام آنان اثرگذار خواهد بود.

وی درپایان فکر و اندیشیدن را در کنار تواضع و فروتنی لازمه اثرگذاری بر روی مخاطب عنوان و تصریح کرد: باید در گفتار، سطح مخاطب مدنظر قرار گیرد تا نسبت آن موضوع و کلام ادا شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم از روحانیون نمونه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تجلیل به عمل آمد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا