کارگردانان تلاش‌های شهدا برای اسلام و ایران را به جامعه نشان دهند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهدا با از خودگذشتگی؛ عزت، افتخار و سربلندی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به مستند "نام‌ها" ساخته رضا میرکریمی که شهدای دفاع مقدس را به تصویر کشیده است، بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تأکید و اظهار کرد: استفاده از تکنیک‌های روز سینمایی و انمیشن که ظرفیت انتقال پیام با هنر را دارد یکی از روش‌های درست انتقال ارزش‌هاست.

وی استفاده از ابزارهای هنری در انتقال مفاهیم را نیاز امروز جامعه دانست و بیان کرد: همه ما در مقابله با هجمه‌های فرهنگی نیاز به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس داریم که امروز ترویج این ارزش‌ها با استفاده از فیلم، تئاتر، سریال و کارهای هنری بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تلاش‌های صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس را پاسخی به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: سازمان‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تلاش ‌می‌کنند که بخش‌های مختلف حوزه هنری سازمان تبلیغات و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از متولیان و تلاشگران این عرصه هستند.

وی همکاری همه سازمان‌ها را در تحقق انتقال مفاهیم دفاع مقدس ضروری خواند و اذعان کرد: همه سازمان‌ها در حد وظیفه دست به دست هم بدهند تا رشادت‌ها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جدید جامعه انتقال یابد.

حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان با تشکر از همه کارگردانان متعهد فعال درعرصه دفاع مقدس، با بیان توصیه‌ای گفت: ما همه به شهدا مدیون هستیم، آن‌ها با از خودگذشتگی؛ عزت، افتخار و سربلندی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند؛ بنا بر این کارگردانان باید تلاش‌های شهدا برای اسلام و ایران را به جامعه نشان دهند و انتظارمان از فعالان سینما این است که شهدا را به خوبی به جامعه معرفی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا