بايد روحيه انتظار را با طهارت و پاكي در وجودمان تقويت كنيم.

به گزارش روابط عمومي ستاد ارتش، در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين جان­نثاري طي سخناني گفت: ايمان، گوهر گرانبهايي در وجود انسانهاست كه قابل تقويت، رشد و كمال مي­باشد.

وي در ادامه افزود: ايمان به توحيد (حقيقت عالم )، نبوت (حقيقت وحي )، امامت ، ولايت و همه حقايق عالم؛ گاهي در مقابل برخي عوامل تضعيف مي­شود و شخص مومن با مواجه شدن به گناه و افتادن در سراشيبي آن ايمانش روز به روز تضعيف و از بين مي­رود و در مقابل با پرهيز از گناه، مقيد بودن به واجبات و ...شخص؛ حقيقت ايمانش را آبياري، رشد و تقويت مي­كند و به مرحله يقين مي­رسد.

 حجت الاسلام والمسلمين جان­نثاري مطلع و آشنا بودن از خبرهاي كه قرآن مجيد نسبت به آينده داده است را يكي از اسباب تقويت ايمان خواند و تصريح كرد: خبرهايي كه پيامبران و ائمه (ع) از آينده به ما داده­اند با گذر زمان و بعد از قرنها به مرحله تحقق رسيده است.

وي در ادامه با تبيين مسائل سياسي روز گفت: چندين سال است موضوع سوريه به­عنوان خط اول مقاومت مطرح مي­باشد و تمام كمك­هايي كه كشورهاي غربي براي ازبين بردن نظام سوريه كردند با ناكامي روبرو شد لذا  آمريكا و صهيونيسم به اين نتيجه رسيدند كه از درون سوريه را به چالش كشيده و اين كشور خط مقدم جبهه مقامت را مجبور به عقب نشيني از حمايت از مقاومت كنند كه الحمدلله تاكنون موفق به اين كار نشده و نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمين جان نثاري در پايان با بيان اين­كه وظيفه ما اين است كه روحيه انتظار را با طهارت و پاكي در وجودمان تقويت كنيم، افزود: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، اولين لشكري هستند كه به حضرت ولي عصر (عج) ملحق مي­شوند و اين افتخاري براي ماست. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا