رزمایش‌‌های نزاجا سال آینده در حوزه‌های پیاده، زرهی و جنگ الکترونیک اجرا می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به انجام رزمایش‌های این نیرو در سه حوزه پیاده، زرهی و جنگ الکترونیک در سال آینده گفت: تجهیزات جدید نزاجا در آستانه روز ارتش رونمایی خواهد شد.

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس، پیرامون برگزاری رزمایش‌های ارتش در سال آتی اظهار کرد: ما اجرای رزمایش‌ها‌یی را در سه حوزهٔ "پیاده"، "زرهی" و "مخابرات و جنگ الکترونیک" برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از کارهای مهمی که در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد برگزاری رزمایش‌ پس از انجام دوره‌های آموزشی است. این رزمایش‌ها باعث می‌شود تا آموزش در دل و جان سربازان بنشیند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: انجام رزمایش‌ برای یگان‌ها نوعی آمادگی به‌شمار می‌رود تا یگان‌ها قابلیت‌های خود را در صحنهٔ عملی و رزم ناهمطراز محک بزنند.

پوردستان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در نزاجا پیش‌بینی و به ستادکل نیروهای مسلح ارسال شده است و ما منتظر تصویب این رزمایش‌ها هستیم.

وی همچنین درباره تجهیزات جدید نزاجا گفت: سال آتی و در آستانه ۲۹ فروردین، روز ارتش تعدادی از تجهیزات دفاع زمینی رونمایی خواهد شد. این تجهیزات توسط دانشمندان و متخصصان نیروی زمینی که ارتباط نزدیکی با صنعت دفاعی و دانشگاه‌های کشور دارند، تولید شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا