امیر پوردستان تصریح کرد: ولایت‌مداری، ایمان و اعتقاد به شهادت، مؤلفه‌های اقتدار ایران در جنگ بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش، ایمان، ولایت‌مداری و اعتقاد به ایثار و شهادت‌طلبی را از جمله مؤلفه‌های اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جنگ برشمرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امیر سرتیپ احمد‌رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در آئین گردهمایی مدیران و مجریان جمع‌آوری و تدوین برای پروژه‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از صبح امروز، 12 اسفندماه در مرکز همایش برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: این موزه می‌تواند جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های ملت ایران در دوران حساس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تداعی کند.
وی ادامه داد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعتماد به نفس ملی و قدرت بازدارندگی ملت را به آیندگان منتقل می‌کند، بنابراین باید در تدوین محتوا برای این موزه دقت و تلاش دوچندانی را به خرج داد؛ چرا که یکی از برکات هشت سال دفاع مقدس، نمایش اعتماد به نفس و قدرت بازدارندگی ملت ایران در برابر دشمن بود.
امیر پوردستان با تأکید بر توان و آمادگی رزمی نیروهای ایران در دفاع مقدس اظهار کرد: در بیان توان بالای رزمی و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نباید به نمایش توپ و تانک اکتفا کرد، بلکه باید فرهنگی که توانست هشت سال ایستادگی ملت ایران را رقم بزند را مورد توجه قرار داد.
وی افزود: تسلیحات، تاکتیک‌های نظامی، ایمان و ولایت‌مداری، اعتقاد به ایثار و شهادت‌طلبی از جمله مؤلفه‌های اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جنگ محسوب می‌شوند. بنابراین باید تمامی این موارد مورد توجه قرار گیرند.

ایثار و شهادت رزمندگان ما در هشت دفاع مقدس برگرفته از واقعه عاشورا بود
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارزش‌های ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج داده شوند، گفت: ایثار و شهادت رزمندگان ما در هشت دفاع مقدس برگرفته از واقعه عاشورا بود. رزمندگان ما با وجود اینکه از فرجام کار خود آگاه بودند، اما با اشتیاق کامل وارد صحنه‌های حق علیه باطل شدند و در این راه از جان خود نیز گذشتند؛ چرا که ایستادگی در مقابل دشمن را برای خود تکلیف می‌دانستند.
وی افزود: ما نیز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید تمامی این موارد را مورد توجه قرار داده و با بصیرت و شناخت به تکلیف‌مان عمل کنیم و به عاقبت و نتیجه کار توجهی نداشته باشیم؛ چرا که ما در این موزه، امانتدار شهدا و ایثارگران هستیم.
امیر پوردستان از به ثمر نشستن این موزه در آینده نزدیک یاد کرد و گفت: تکمیل موزه و جمع‌آوری باید با سرعت به اتمام برسد؛ چرا که تمام عزم و اراده کشوری و لشکری پای این کار آمده‌اند. ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با تمامی توان و تجهیزات برای ساخت و تکمیل این موزه اعلام آمادگی می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا