موزه انقلاب اسلامی یکی از مولفه‌های آمادگی رزمی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: موزه انقلاب اسلامی یکی از برکات آمادگی پیش از وقوع هر گونه جنگ و موجب ایجاد امنیت روانی در جامعه است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیرسرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در گردهمایی مدیران، مجریان و کارشناسان سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بین اینکه آمادگی پیش از جنگ بسیار مهم است، اظهار کرد: یکی از برکات این آمادگی اعتماد به نفسی است که در نیروهای نظامی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برکات آمادگی پیش از جنگ، ایجاد امنیت روانی در جامعه است، افزود: با وجود آمادگی، دیگر هیچ  تهدیدی باعث نگرانی مردم نخواهد شد.

پوردستان بازدارندگی در برابر دشمن را یکی دیگر از برکات آمادگی قبل از جنگ عنوان کرد و گفت: وقتی دشمن ببیند کشور مقابل آماده است از حمله منصرف می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مولفه‌های آمادگی رزمی در بعد سخت خلاصه نمی‌شود، تاکید کرد: بعد فرهنگی یکی از ابعاد عمیق مولفه‌های آمادگی رزمی است که نیاز به توجه ویژه‌ای دارد و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از این موارد است.

وی افزود: این موزه می‌تواند اعتماد به نفس، امنیت روانی و بازدارندگی در برابر دشمن ایجاد کند.

پوردستان در ادامه خاطرنشان کرد: آثار، اسناد، نمادها و تندیس‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید به عناون دو محور بصیرت و شناخت و عمل تکلیف‌محور لحاظ شود.

وی اضافه کرد: ما امروز امانت‌دار موزه‌هاستیم و باید امانت‌داری کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا