پیروزی در مذاکرات هسته‌ای دستاورد خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:: حجت الاسلام ابوترابی در نخستین یادواره شهدای منطقه دو ویژه شهدای نیروی هوایی گفت: اقتدار و پیروزی در مذاکرات هسته‌‍ای دستاورد شهدای عالیقدر ایران اسلامی و ایثارگری های ملت ایران است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به دلاوری‌ها و ایثارگری‌های خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدای فرزانه نیروی هوایی نگین‌های درخشان نیروهای مسلح در عرصه‌های گوناگون هستند که قدم‌های استثنایی برداشتند و کارهای آسمانی کردند.

وی با بیان چند سوال به اثبات رشادت‌ها و ایثارگری‌ها خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی پرداخت و افزود: کدام دانشمند و نظریه‌پردازی است که تردید کند که ستون فقرات رژیم شاهنشاهی را رژه کارکنان نیروی هوایی در برابر امام (ره) در مدرسه علوی شکست، کدام هوشمند و صاحبنظری است که پرواز هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران در آسمان عراق ارتش صدام را با یاس و ناامیدی رو به رو کرد، کدام صاحبنظری است که تردید کند اگر پوشش هوایی خلبانان نیروی هوایی در جنگ نبود هرگز سرزمین ایران از دست مزدوران عراقی خالی نمی‌شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی خاطرنشان کرد: خلبانان نیروی هوایی اخلاق، ایمان، دانش و ایثار را با فهم نظامی گه زدند و آن همه ایثارگری را در دفاع مقدس خلق کردند.

وی ادامه داد: برادرم همواره در برابر اسرای خلبان که به قلب دشمن می‌تاختند و تا آخرین توان خویش دشمن را مورد هجوم قرار می‌دادند تواضع می‌کردند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر امروز مقام ارشد اطلاعات آمریکا در کنگره این کشور می‌گوید که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران قدرت نظامی آمریکا را در منطقه به گل نشانده و ضعیف کرده این صحبت دستاورد شهادت طلبی پدران و شهدای گرانقدر نیروی هوایی است. از این رو امروز استکبار جهانی با تمام عربده‌های خود قدرت کمترین جسارت را به ایران اسلامی ندارد و این دستاورد نتیجه تربیت فرزندانی است که در آغوش شما پدران و مادران شهید به جامعه اسلامی تقدیم شدند.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم مسئولین نظام و آحاد ملت این توفیق را داشته باشند تا در راه آن مردان دلیر و سلحشوران دفاع مقدس با عزت، عظمت و اقتدار از ایران و امت اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: اگر امروز نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای در مقابل شش کشور با قدرت می‌نشینند دستاورد ایثارگری‌های شهدای گرانقدر اسلام و ایثارگری‌های ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاظر ۱۹ هزار سانتریفیوژ با نسل دو سه می‌چرخد و آب سنگین اراک بیش از ۸۵ درصد پیشرفت کرده که این نیز دستاورد شهدای عالیقدر و ایثارگری‌های ملت ایران است.

وی ادامه داد: امیدوارم ما نیز با تدبیر شایسته و برداشتن گام‌های درست و اصولی و اتکا به اقتصاد کار آمد مبتنی بر تولید و نوآوری علمی به جایگاه بالاتری ارتقا پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز شما نظامیان عزیز می‌دانید که ما از نظر قدرت دفاعی در چه جایگاه فخری قرار داریم و از لحاظ سیاسی در منطقه یک قدرت بین المللی هستیم که گواه آن پیروزی در مذاکرات هسته‌ای است.

وی با اشاره به دیگر قدرتمندی‌های نظامی نیروی هوایی گفت: موشک‌های بالستیک که از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردارند از جمله پیشرفت‌های دفاعی ما در عرصه مقابله با دشمنان اسلام است.

وی در پایان گفت: امیدواریم همه ما دست در دست یکدیگر به عنوان سرباز شایسته‌ای برای امامت، ولایت و رهبری ایفای نقش کنیم تا برای ایران عزیز آینده خوبی را رقم بزنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا