همکاری فرماندهی بهداشت و درمان ارتش و سازمان عقیدتی سیاسی آجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::در راستای حفظ و ارتقای سلامت بهداشت روانی خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفاهم نامه ای بین فرماندهی بهداشت و درمان ارتش و سازمان عقیدتی سیاسی آجا منعقد شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، در این تفاهم نامه که به منظور بهره گیری از توانمندی نیروهای متخصص فرماندهی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش و تحقق هدف تحکیم خانواده‌ها و نیز تأمین سلامت اجتماعی و روانی جامعه؛ منعقد شده است، ایجاد زمینه‌های همکاری و بهره گیری از توان تخصصی کار‌شناسان و استادان روان‌شناس و نیز مشاوران فرماندهی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش در صدای مشاور خانواده، لحاظ شده است.

مدیر امور فرهنگی خانواده‌های آجا، مشاوره در زمینه‌های خدمات بازتوانی و توانبخشی، پیشگیری از اعتیاد، ژنتیک، خدمات روان‌شناسی و روان سنجی را از تعهدات فرماندهی و نیز مشاوره در خصوص حقوق و وظایف متقابل زن، مرد و فرزندان؛ ازدواج، مشاوره امور اعتقادی، فرهنگی، تربیتی و رفتاری خانواده، ارتقای توانمندی جوانان در امور فردی و اجتماعی و.... را از تعهدات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این تفاهم نامه دانست.
 
شایان ذکر است شماره تلفن ۴۲۶۴۰ هر روز از ساعت هشت صبح تا ۱۴ بعد از ظهر پاسخگوی خانواده کارکنان آجا می‌باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا