واکنش سرلشکر فیروزآبادی به خبر برکناری بندربن‌سلطان در عربستان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خبر برکناری بندر بن‌سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان افزود: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی و هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندربن‌سلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرگزاری فارس  :سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی طی سخنانی اظهار داشت: دوران حمایت عربستان سعودی از تکفیری‌های تندرو و متعصب پایان یافته و شواهد و قرائن حاکی از  تجدید نظر در سیاست داخلی و خارجی و گرایش به اتخاذ خط مشی منطقی‌تر دارد.

وی با اشاره به خبر برکناری بندر بن‌سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان افزود: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی و هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندربن‌سلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.

فیروزآبادی تصریح کرد: بندربن‌سلطان در طول مدتی که مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور را بر عهده گرفته است به خاطر شرایط روحی و جسمی ویژه و نیز گرایش شدید و کورکورانه‌ای که به تکفیری‌ها دارد، مسئولیت بسیاری از انفجارهای تروریستی که در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و افغانستان اتفاق افتاده است به او نسبت داده می‌شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فتنه تروریستی که امروز در سوریه شاهد آن هستیم و این کشور را سراسر تخریب و نابودی هر سه نسل را به دنبال داشته و خون‌های هزاران مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را مظلومانه ریخته و ویرانی‌های بی‌شمار به بار آورده است مسلما نزد خداوند متعال بی‌پاسخ نخواهد بود.

فیروزآبادی تاکید کرد: امروز به حمدالله دست ارتش سوریه قوی است و برتر از تروریست‌های به حاشیه رانده شده است و سراسر سوریه در کنترل نیروهای انقلابی است و حتی بسیاری از کسانی که فریب تروریست‌ها را خورده بودند، آگاه شده و در کنار نیروهای انقلابی ایستاده‌اند و از کشور خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی‌های درخشان و عملیات موفقیت‌آمیز ارتش سوریه گفت: دیگر مطمئنا نه حمله نظامی به سوریه موفقیتی به دست می‌آورد و نه تروریست‌ها کاری از پیش می‌برند. بنابراین زمان بازنشسته شدن بندربن سلطان فرا رسیده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: خانم کلینتون به عنوان شریک تروریستی بندربن‌سلطان و جان بولتون مرد همیشه در کنار تروریست‌ها که به تازگی با منافقین هم رفیق شده، متاسفانه شنیده می‌شود هر دو قصد کاندیداتوری ریاست جمهوری آمریکا رادارند و گسترش تروریسم در جهان اسلام را به نفع خود و شانسی برای پیروزی می‌دانند که انشاءالله باشکست تروریست‌ها در سوریه امیدهای واهی آنان نیز برباد خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا