جمهوری اسلامی در نقطه تنازع با نظام سلطه قرار دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::وزیر دفاع اظهار داشت: واقعیت جامعه و نظام سیاسی ما این است که تا وجود دارد در نقطه تنازع نظام سلطه حاکم بر جهان است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش پیشکسوتان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح عصر امروز دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: اساسا حیات انسان‌ها در صورتی معنا و مفهوم دارد که در سایه تقید و پایبندی به مجموعه ارزش‌ها باشد.

وی افزود: دفاع مقدس انعکاس هویت ملی ماست که ریشه در تمامی ارزش‌های بنیادین برآمده از اسلام ناب دارد و ملت ما را هویت بخشید.

وزیر دفاع ادامه داد: جنگ ما چیزی جز جنگ دو هویت نبود. یکی هویت انسانی برآمده از ارزش‌های دینی و دیگری هویت انسانی متکی بر مادیات.

دهقان با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس نمادی از تجلی همین ارزش‌ها هستند، گفت: امروز فرهنگ و ارزش دفاع مقدس بزرگترین عامل تولید سرمایه اجتماعی و همچنین بزرگترین عامل حافظ تمام خوبی‌ها و ارزش‌های آن دوران است. و از سوی دیگر حیات‌بخش و الهام‌بخش جامعه و مایه عزت و افتخار و تداوم حیات جامعه ما همین ارزش‌های دفاع مقدس است.

وزیر دفاع اظهار داشت: واقعیت جامعه و نظام سیاسی ما این است که تا وجود دارد بر نقطه تنازع نظام سلطه حاکم بر جهان قرار دارد و این پایبندی به ارزشهاست که هر محدودیتی را برای ما به یک فرصت تبدیل می‌کند.

وی در پایان با اشاره به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: ‌از این سازمان خواسته شده که فضای حضور مؤثر پیشکسوتان را در همه صحنه‌ها فراهم و از همه ظرفیت‌ آنها استفاده کند. پیشکسوتان حامل تمامی ارزش‌های دوران دفاع مقدس هستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا