حجت الاسلام بهرامی بر ضرورت توجه به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تاکید کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با مهم دانستن بحث پیشگیری از وقوع جرم گفت: بحث پیشگیری در نیروهای مسلح از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی طی سخنانی در پانزدهمین مجمع پیشگیری ازوقوع جرم نیروهای مسلح اظهار داشت: این مجمع پانصد و هفتاد و سومین مجمع ستاد پیشگیری است که از سال 77 به صورت مرتب در سراسر کشور با حضور مسولان نیروهای مسلح برگزار شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خروجی اقدامات انجام گرفته در زمینه پیشگیری از وقوع جرم را مهم دانست و افزود: پیشگیری بحث مهمی است که در همه حوزه ها مطرح است.

امیر سرتیپ محمد حسن باقری از دیگر سخنرانان پانزدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با مهم دانستن موضوع حفظ سرمایه انسانی افزود: نیروی انسانی، مهم­ترین سرمایه یک سازمان برای انجام مأموریت و مسئولیت ها به شمار می آید و هدف از برپایی مجمع امروز نیز رسیدن به راهکارها و توصیه هایی برای حفظ بهتر این سرمایه است.

رئیس کمیسیون پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات نیروهای مسلح با بیان این که بسیاری از مشکلات با برنامه ریزی قابل حل است، خاطرنشان کرد: بسیاری از جرایمی که در یکان ها اتفاق افتاده با پیش نگری و اقدامات جزیی قابل  پیشگیری است.

سرتیپ باقری با اشاره به نقش مدیران و فرماندهان در سالم سازی محیط تصریح کرد: همه فرماندهان و مدیران باید سالم سازی محیط را تکلیف خود بدانند و آن را به فرماندهان رده های بعدی واگذار نکنند.

وی دراین خصوص افزود: این تکلیف باید نهادینه شود و برای اجرای خوب آن نیز برنامه ریزی گردد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا