فرماندهان به جنگ نرم اهتمام بیشتری داشته باشند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در جمع فرماندهان ناوگان شمال نیروی دریایی در بندر انزلی گفت: فرماندهان تنها به عملیات و جنگ سخت فکر نکنند بلکه به امور فرهنگی نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی که با هدف بازدید از ناوگان و اماکن فرهنگی نیروی دریایی به شمال کشور سفر کرده است،صبح امروز در جمع فرماندهان ارشد نیروی دریایی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و کرامت اسلام را به دنیا نشان داده و نظام سلطه و استعمارگران را به چالش کشیده است.

وی خطاب به فرماندهان حاضر در مراسم گفت: شما به عنوان کارگزار نظام جمهوری اسلامی ایران نباید به امور فرهنگی یکان، خانواده و مجموعه تحت امر خود بی تفاوت باشید بلکه باید علاوه بر ضرورت توجه به کارهای عملیاتی به امور فرهنگی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشید.

حجت الاسلام واحدی تصریح کرد: ما نمی توانیم در مقابل جنگ نرم دشمن بی تفاوت باشیم. باید یک نظامی از جان گذشته همه جا در صحنه باشد، چه جنگ نرم و چه جنگ سخت.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا در رابطه با انضباط در نیروهای مسلح، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بر امور انضباط آهنین و مؤمنانه همواره تاکید دارند لذا بر ما واجب است علاوه بر استحکام این نوع انضباط در جهت تقویت روحیه ایمان در کارکنان تلاش نماییم.

حجت الااسلام واحدی در ادامه با بیان این که جنگ نرم توهم نیست بلکه واقعیت است؛ تاکید کرد: امروزه جایگاه و مکانیزم جنگ نرم و سخت عوض شده به گونه ای که استعمار تمام اهداف و ابزارهای خود را در جنگ نرم به خدمت گرفته است؛ لذا ما نباید جنگ نرم را توهم توطئه بدانیم بلکه لازم است زرادخانه های جنگ نرم دشمن را فعال دانسته و برای مقابله با آنها شب و روز تلاش کنیم.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا