تجلیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از شاعر سرود رسولان راز خورشید

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

  پایگاه مردمی ارتش::طی مراسمی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از زحمات سرگرد مهدی خادمیان شاعر سرود رسولان راز خورشید تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفائی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و جمعی از مسئولین و کارکنان این سازمان برگزار شد، ضمن تجلیل از مهدی خادمیان جمعی نیروی هوایی ارتش و شاعر شعر "رسولان راز خورشید"، نقش و جایگاه انجمن ادبی ارتش در توفیقات سال های اخیر نیزتبیین شد.

در این گزارش با اشاره به شعر و اجرای خوب سرود "رسولان راز خورشید"که در 19 بهمن ماه سالجاری توسط گروه رزم نوازان نیروی هوایی ارتش در محضر مبارک رهبرمعظم انقلاب اجرا شد، تصریح شده است: این سرود همزمان با روز نیروی هوایی ارتش و در مراسم دیدارکارکنان این نیرو با فرمانده معظم کل قوا اجرا شد که مورد رضایت معظم له قرار گرفت.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: از سرود پر مغز و پر معنایى هم که اجرا کردند، صمیمانه تشکر می کنیم.

گفتنی است؛ انجمن ادبی ارتش در سال 1382 تشکیل و با حرکتی مستمر و تأثیرگذار، زمینه‌های مناسبی جهت حضور و فعالیت شاعران جوان در ارتش فراهم نموده است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا