جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش: ملت فهميده، بصير و آگاه ايران در روز 24 خرداد حماسه آفريد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:



 

 

جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش در جمع دانش آموختگان فرماندهي آموزش­هاي هوايي شهيد خضرايي گفت: 24 خرداد روز پاسداري از ميراث امام راحل (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري در خلق حماسه سياسي بود.

امير سرتيپ خلبان محسن دره باغي، جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش با حضور در مراسم دانش آموختگي كاركنان فرهنگي در فرماندهي آموزش­هاي هوايي شهيد خضرايي ضمن تبريك اعياد شعبانيه، به حماسه حضور مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره و آن را روز خلق حماسه ملت فهميده، بصير، آگاه و در صحنه ايران اسلامي دانست.

وي حضور مردم در پاي صندوق­هاي رأي را پاسداري از ميراث امام خميني (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري و فرمانده كل قوا در خلق حماسه سياسي دانست و افزود: روز جمعه، 24 خرداد ماه، دل­هاي سپيد انگشتان خود را جوهري كرده و جوهره وجود خويش را آميزه­اي از عشق، ايمان، شور، شعور، عزت و افتخار كرد و جهان زبان به تحسين گشود. چشم­ها خيره و مشتي محكم بر دهان ياوه­گويان و دشمنان كوبيده شد.

جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش در بخش ديگري از صحبت­هاي خود با اشاره به نقش تقوا، تعهد و تخصص در نيروي هوايي، خطاب به دانش آموختگان بيان كرد: شما آينده­سازان نيروي هوايي هستيد. نيرويي كه افتخارات سرشار از برگ­هاي زرين ولايت­مداري، مردم­داري و تلاش مخلصانه را در كارنامه خود دارد.

وي نيروي هوايي را مجموعه­اي از نيروهاي متخصص دانست كه داراي عزم و اراده بوده و نيرويي قابل اتكا محسوب مي­شود.

امير سرتيپ خلبان دره باغي در پايان گفت: ورزيدگي، تقوا و تقويت دانش تخصصي؛ نيروي هوايي را به نيرويي قدرتمند و با افتخار تبديل كرده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا