فرمانده نیروی زمینی ارتش: آمریکا در سراشیبی سقوط / سرنوشت شوروی در انتظار آمریکاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آمریکا در مسیر سقوط قرار دارد، گفت: نیروهای مسلح و قوای نظامی ایران اسلامی برای دفاع از مملکت همچون دوران دفاع مقدس آمادگی کامل دارند.

خبرگزاری فارس: آمریکا در سراشیبی سقوط / سرنوشت شوروی در انتظار آمریکاست 

 به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر احمدرضا پوردستان ظهر امروز در یادواره شهدای سرباز و تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس در کرمانشاه اظهار داشت: 48 هزار شهید از ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب شد که 46 هزار نفر آن‌ها از شهدای نیروی زمینی بودند.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، استکبار جهانی امروز در یک پیچ تاریخی قرار دارد و اگر در برابر ایران روش غلط خود را تکرار کند، بی‌شک همچون اتحاد جماهیر شوروی سرنوشتی جز تکه تکه شدن در پیش نخواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آمریکا در روند و مسیر سقوط و افول قرار دارد، بیان داشت: نیروهای مسلح و قوای نظامی در ایران اسلامی برای دفاع از آرمان‌ها و اسلام همچون دوران دفاع مقدس آمادگی کامل دارند.

این مسئول پیروزی انقلاب در سال 57 را موجب وارد آمدن یک شوک بزرگ به آمریکا عنوان کرد و افزود: موقعیت حساس ایران در منطقه همیشه برای آمریکا اهمیت داشته است.

به گفته پوردستان، آمریکا به‌واسطه نوکری شاه از تحولات اتحاد جماهیر شوروی مطلع می‌شد و اوضاع رقیب و دشمن خود را می‌توانست کنترل کند چرا که ارتش ایران ژاندارم آمریکا در منطقه بود.

پوردستان ارتش ایران در زمان رژیم منحوس شاهنشاهی را گوش به فرمان ناتو برشمرد و گفت: مستکبران از ابتدای پیروزی انقلاب با نظام نوپای اسلامی مقابله کردند و موج عظیم از ترور و تحریم را راه انداختند.

وی طراحی تحمیل جنگ 8 ساله علیه ایران توسط استکبار و با بازی‌گری صدام را از اقدامات دیگر دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی بیان کرد.

پوردستان به تجهیزات و امکانات و قوای نظامی ارتش عراق در زمان حمله به ایران اشاره کرد و افزود: تجهیزات آنها در مقابل ما قابل قیاس نبود و رزمندگان اسلام با تمام وجود از مرزهای ایران دفاع کردند.

پوردستان امنیت و آسایش امروز را به برکت زحمات و رشادت‌های سربازان و رزمندگان ایران اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: سربازی در حکومت اسلامی دارای جایگاهی رفیع و بلند است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا