دشمنان نظام جمهوری اسلامی به هزینه‌های سنگین گزینه نظامی واقف‌اند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه ‌گفت: امروز مردم ایران امده آند که با امام، رهبر و مقتدای خویش تجدید میثاق کنند.

گزارش تصویری

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ‌گفت: دشمنان دائم از گزینه نظامی روی میز حرف می‌زنند، گرچه اعتقاد ما امروز این است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به هزینه‌های سنگین گزینه نظامی به خوبی واقف‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن در جمع مردم ارومیه، اظهار کرد: امروز مردم ایران امده آند که با امام، رهبر و مقتدای خویش تجدید میثاق کنند، امروز این ملت آمده‌اند تا با اهداف بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد کنند و با حضورشان از شهدای جمهوری اسلامی ایران تقدیر کنند.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران امروز آمده اند تا در مقابل یاوه گویی های استکبار جهانی، پاسخ محکمی را با حضور دشمن شکنشان بدهند.

 

انقلاب، ایران را به قدرت بلامنازع جهانی تبدیل کرد

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: بررسی تحلیلی تاریخ ایران از جهات مختلفی حائز اهمیت است، امروز چگونگی حضور سلطه و استکبار در حوزه های مختلف فکری، سیاسی، اقتصادی در گوشه و کنار دنیا وجود دارد در گذشته نیز توسعه و آبادانی در کشور به گونه ای بود که علی رغم استعداد و زیر ساخت های بالفعل و بالقوه این کشور به عنوان یک کشور تاثیر گذار در منطقه و جهان شناخته نمی شد.

وی بیان کرد: در گذشته آنچه که از ایران در افکار و محافل بین المللی وجود داشت، سر سپردگی و وابستگی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از تحولات عظیم قرن بیستم به شمار می رود.

 

نظریه پردازان سیاسی در ابهت انقلاب ایران مبهوت مانده اند

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: این انقلاب بسیاری از نظریه پردازان سیاسی را شگفت زده کرد و امروز پس از سی و پنج سال، حضور مردم را می بینند اما بعد از این همه سال هنوز ابعاد مختلف انقلاب و ویژگی های آن برای این ها مشخص نشده است.

وی بیان کرد: از این رو لازم است تمامی علما، دانشمندان و دانشگاهیان ابعاد و اهداف پدیده بزرگ قرن بیستم را تبیین و تشریح کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آنچه که سبب پیروزی انقلاب ما شد، موتور محرکه آن یعنی رهبر انقلاب بود و یکی از مردان کم نظیر تاریخ معاصر یعنی حضرت امام خمینی(ره) این انقلاب را به پیروزی رساند.

 

آذربایجان نقش بی بدیلی در انقلاب ایفا کرده است

وی اظهار کرد: قطعاً عوامل اصلی پیروزی انقلاب اصلی اسلام، مذهب و انقلاب بود.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: برادران قهرمان آذربایجان و مردم شهید پرور ارومیه، کسانی که در دوران دفاع مقدس نقش بسیار حساس و اساسی در این منطقه استراتژیک داشتند و کسانی بودند که در منطقه آذربایجان پای انقلاب ایستادند.

وی تصریح کرد: باید بدانید که این عزت و این عظمت و این اقتدار، همه به برکت امام خمینی(ره) بوده است، امامی که آفتاب حیات بخشی بود که سیاه ترین روز‌های ستم شاهی را روشن کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امام(ره) مردم را به پیکار با تاریکی‌ها برانگیخت، امام عظیم الشان، قرآن مظلوم در دوران ستم شاهی را به صحنه اجتماعی کشاند، قرآن در دوران قبل از انقلاب صرفا در مجالس خصوصی قرائت می شد، اما امروز نوجوانان ایرانی، در حفظ قرآن در محافل قرآنی نه تنها در کشور بلکه در صحنه های بین المللی افتخارات بسیاری کسب می کنند.

 

اجتهاد پویا از نوآوری ها تاثیرگذار امام خمینی(ره) است

حجت الاسلام آل هاشم افزود: از خصوصیات بارز امام (ره) تاکید بر تقوا، ایمان و ارتباط تنگاتنگ دین و سیاست بود، مبارزه و مقاومت در برابر استعمار از ویژگی های بارز امام خمینی(ره) بود، طرح اجتهاد پویا از ابتکارات امام عظیم الشان بود همچنان که تبیین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکا از ابتکارات امام (ره) است.

وی تصریح کرد: امروز یکی از اهداف دشمنان ما ایجاد اختلاف است اما وصیتنامه امام (ره) یکی از یادگاران جاوید آن مرد بزرگ بود که در هر زمانی تازه است و امروز نیز می تواند وحدت آفرین باشد.

 

تهدیدهای استکبار تاثیری در عزم ملت ایران ندارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برادران عزیز امروز دشمنان قسم خورده به بهانه فعالیت های صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران، مرتب نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می کنند.

وی تأکید کرد: گرچه در اتاقهای مذاکره با مسئولان سیاست خارجی کشورمان می نشینند، اما در خارج از جلسات وقتی اظهار نظر می کنند، با حرکات بی ادبانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می کنند و دائم از گزینه نظامی روی میز حرف می زنند، گرچه اعتقاد ما امروز این است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به هزینه‌های سنگین گزینه نظامی به خوبی واقف اند.

 

جنگ نرم عرصه جدید تقابل ایران با دنیای غرب است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اظهار کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم فرهنگی می خواهند زمینه برخورد سخت را فراهم آورند و امروز تنها راه مبارزه با هجوم فرهنگی دشمنان فعالیت گسترده فرهنگی ‌است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بیست سال پیش خطر تهاجم فرهنگی را مطرح کردند، بعدا بحث شبیه خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و عملیات فرهنگی را مطرح کردند و امروز از جنگ نرم خبر می دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز جنگ نرم به‌ویژه در این استان حساس بسیار جدی است، باید از فرزندان و خانوده ها مراقبت کرد، باید مراقب بود چراکه دشمن از طریق اختلاف افکنی بین اهل تسنن و تشیع، در صدد ایجاد فتنه است.

 

مراقب اختلاف افکنی ایادی استکبار باشید

وی اختلاف افکنی، مد گرایی، تضعیف مسئولان نظام، تضعیف اصل ولایت فقیه، ترویج فساد و بی بند و باری، ترویج مواد مخدر را از نمادهای تهاجم فرهنگی دشمن دانست و بیان کرد: باید فعالت های فرهنگی را گسترش داد و ای مسئولان نهادهای فرهنگی در برابر توطئه های فرهنگی هوشیار و بیدار باشید.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: امروز آمده ایم از خدمات انقلاب و امام و رهبری تقدیر کنیم، آمده ایم که جشن بگیریم.

وی افزود: فراموش نکنیم دست آوردهای بزرگ انقلاب را که به برکت امام (ره) و رهبری شامل حال ما شده است.

 

بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است

به گفته وی بعد از پیروزی انقلاب تا همین امروز دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی این انقلاب به کاربسته است اما امروز دیگر می دانند تا مردم ایران حول محور ولایت فقیه حرکت می‌کنند، نمی توانند خدشه ای به این انقلاب وارد کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز رهبر معظم انقلاب نه تنها مردم ایران بلکه تمام مسلمانان آزادی خواه جهان را رهبری می‌کند، امام (ره) نیز فرمودند انقلاب اسلامی باید صادر شود و امروز می بینیم که بیداری اسلامی لرزه بر پایه های استکبار انداخته است.

 

از دستاوردهای انقلاب مراقبت شود

وی گفت: خداوند متعال عنایت فرمود در ششم تیرماه سال 1360 در هنگام سخنرانی مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران بمب جاسازی شده در ضبط صوت به طور کامل عمل نکرد؛ تا امروز مقام معظم رهبری باشند و هدایت انقلاب را بعد از امام راحل عهده دار شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: باید به دست آورد های انقلاب در حوزه های نظامی، فرهنگی و سیاست خارجی که ابهت دشمن شکست، هم اشاره کنم چراکه صدور انقلاب و عزت یابی ایران و روز جهانی قدس، دستاورد های اقتصادی، محرومیت زدایی، خود کفایی، استقلال سیاسی و پیوند دین با سیاست نیز از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا